اندروید 4.4 کیت‌کت برای تلفن‌های Xperia Z1, Z1 Compact و Z Ultra منتشر شد

چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
امروز سونی بالاخره بسته بروز رسانی به اندروید ۴.۴ را برای برخی از تلفن‌های پرچمدار اکسپریا ارایه کرد. اولین تلفن‌های سونی که به کیت‌کت بروز می‌شوند Xperia Z و Z1 و Z1 Compact هستند. سونی اعلام نموده که کاربران می‌توانند تلفن‌های خود را از امروز بروزرسانی کنند.
تبلیغات

سونی وعده داده که دیگر تلفن‌های هوشمند این شرکت نیز به اندروید کیت‌کت بروز رسانی خواهند شد تا از قابلیت‌های مشابه Xperia Z2 بهره ببرند. این بسته بروزرسانی علاوه بر اضافه کردن قابلیت‌های اندروید کیت‌کت، امکانات جدید رابط کاربری سونی و بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری این شرکت را شامل می‌شود.

این بسته بروز رسانی شامل نرم‌افزارهای جدید سونی مانند اپلیکیشن پیغام رسانی، MyXperia، Smart Connect، Small Apps و TrackIDمی‌شود. سونی همچنین یکپارچگی بیشتری بین نرم‌افزارهای واکمن، آلبوم، Movies با سرویس ابری این شرکت ایجاد کند.

سونی از برنامه خود برای ارایه بسته بروز رسانی اندروید ۴.۴ برای دیگر تلفن‌های خود شامل Xperia Z, Xperia ZL, Xperia Tablet Z و Xperia ZR در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۴ خبر داده است. کمی بعد تلفن‌هایی همچون Xperia T2 Ultra, E1 و M2 نیز به کیت‌کت بروز خواهند شد.

اگر بسته بروز رسانی کیت‌کت هنوز برای تلفن شما ارایه نشده است نگران نباشید معمولا کمی زمان می‌برد تا بروز رسانی برای تمام مناطق دنیا آماده شود، به زودی بسته بروز رسانی برای همه کاربران تلفن‌های نام برده شده عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات