دراپ‌باکس امکان تفکیک فایل‌های شخصی و تجاری را از ماه آتی برای کاربران تجاری فراهم خواهد کرد

چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارش‌های منتشر شده دراپ‌باکس در روزهای آتی ویژگی جدیدی را برای کاربران فراهم کرده است که براساس آن کاربران قادر خواهند بود تا درون حساب‌کاربری خود اکانت‌های مختلفی را برای انجام کارهای مختلف ایجاد کنند و برای استفاده از این اکانت‌ها نیازی به ورود یا خروج مکرر نیست.
تبلیغات

این خبر براساس ایمیلی تهیه شده است که به موجب آن دراپ‌باکس وعده‌ی عرضه‌ی چنین سیستمی را برای کاربران تجاری خود تحت ایمیلی تشریح کرده و امکان استفاده از آن را در تاریخ 20 فروردین ماه وعده داده است. دراپ‌باکس پیش‌تر و در آذرماه سال جاری این ویژگی را معرفی کرده بود، اما زمان دقیق عرضه‌ی چنین سیستمی اعلام نشده بود.

دراپ‌باکس در حال ارائه‌ی سرویس‌های جدیدی برای کاربران تجاری خود است تا از این طریق مشترکان تجاری جدیدی را جذب کند. این کمپانی فروردین ماه سال جاری نیز سرویس دراپ‌باکس برای کاربران تجاری عرضه شد که قابلیت‌های جدیدی را برای تسهیل استفاده از این سرویس ابری در اختیار کاربران قرار می‌داد. فروردین ماه سال آتی نیز شاهد عرضه‌ی سرویسی جدید خواهیم بود که برای مثال امکان استفاده‌ی همزمان از دو اکانت مختلف در قالب یک حساب‌کاربری را برای این کاربران فراهم خواهد کرد. برای مثال کاربران قادر خواهند بود تا اکانتی را برای فایل‌هایی با عنوان خانگی و حسابی نیز برای فایل‌هایی با مصارف تجاری و کاری عنوان کرد.

براساس ادعای دراپ‌باکس، بیش از 4 میلیون کاربر از این ویژگی بهره خواهند برد که منجر به ذخیره حجم بالایی از فایل‌ها خواهد شد. دراپ‌باکس عنوان کرده است 97 درصد از کمپانی‌های موجود در لیست ۵۰۰ تایی فوچون، از این سرویس بهره خواهند برد.

علی‌رغم عرضه‌ی چنین سرویس‌هایی، دراپ‌باکس با مشکلات عدیده‌ای در بازار رقابتی موجود روبرو است که از جمله‌ی مسائل پیش روی این کمپانی می‌توان به قیمت بالای خدمات آن اشاره کرد که در مثایسه با رقبا تا حدودی بالا است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات