موتورولا ساعت‌هوشمند Moto 360 مبتنی بر Android Wear را معرفی کرد

چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که می‌دانید، گوگل در پی عرضه‌ی نسخه‌ی مخصوص اندروید برای ابزار‌های پوشیدنی بود، تا اینکه این کمپانی دیروز پرده از این سیستم عامل با نام Android Wear برداشت. پس از معرفی این بستر نرم‌افزاری برای استفاده در ابزار‌های پوشیدنی، ال‌جی پرده از ساعت‌هوشمند خود برداشت که بنابر اعلام این کمپانی مبتنی بر Android Wear خواهد بود. پس از ال‌جی، موتورولا نیز ساعت‌هوشمند خود را با نام Moto 360 نمایش داد که به‌واقع یک ساعت مدرن و هوشمند در قالب یک طراحی کلاسیک است.
تبلیغات

با نگاهی به این ساعت‌هوشمند می‌توان استنباط کرد که موتورولا تمامی تلاش خود را به کار بسته است تا محصول خود را کاملا شبیه به ساعت‌های کلاسیک موجود در بازار جلوه دهد. موتو 360 از یک طراحی مدور بهره می‌برد که در درون خود پذیرای ساعت‌هوشمند دیجیتالی است که مبتنی بر Android Wear بوده و امکان دسترسی به اعلانیه‌ها را در از طریق ژست‌های حرکتی امکان‌پذیر می‌کند. این ساعت‌هوشمند از ویژگی Google Now ‌نیز بهره خواهد برد، همچنین موتورولا نیز مانند ال‌جی، قابلیت اطلاع از وضعیت آب و هوا، نتایج ورزشی، اطلاعات پرواز را از طریق ذکر جمله‌ی Ok Google در اختیار کاربران قرار داده است.

لینک دانلود ویدئو

این ساعت‌هوشمند به واقع زیباترین محصولی است که در این زمینه به بازار عرضه شده است. موتورولا این محصول را در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه خواهد کرد که از جمله‌ی آن می‌توان به مدلی با بند چرمی یا فلزی اشاره کرد. برای اظهار نظر قطعی در این مورد باید به انتظار عرضه‌ی رسمی آن بنشینیم.

Moto360Int
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات