مایکروسافت نسخه LTE از تبلت Surface 2 را فردا و با قیمت ۶۷۹ دلار عرضه می‌کند

دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
شاید باور کردنش سخت باشد، اما تا به امروز هیچ‌کدام از تبلت‌های سرفیس مایکروسافت از درگاه سیم‌کارت و شبکه‌های 3G یا LTE پشتیبانی نمی‌کردند. اما حالا این کمپانی اعلام نموده که از فردا،‌ نسخه LTE از تبلت Surface 2 را روانه بازار خواهد کرد.
تبلیغات

مایکروسافت بالاخره نسخه LTE تبلت سرفیس ۲ را تولید و آماده عرضه کرده است. سرفیس ۲ مبتنی بر پردازنده آرم بوده و از ویندوز RT بهره می‌برد. این تبلت از شبکه‌های مخابراتی مختلف از جمله AT&T پشتیبانی می‌کند، مایکروسافت قیمت ۶۷۹ دلار را برای نسخه LTE با حافظه ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته است. این بدین معنا است که نسخه LTE نسبت به نسخه وای‌فای تنها حدود ۱۳۰ دلار گران‌تر است.

این تبلت همچنین بصورت قراردادی و از طریق اپراتور AT&T عرضه می‌شود و شاید مایکروسافت به کمک قدرت این اپراتور بتواند فروش بهتری را برای تبلت نه چندان محبوب خود رقم بزند.

فروش این تبلت از روز آینده و از طریق فروشگاه آنلاین MicrosoftStore.com یا فروشگاه‌های فیزیکی مایکروسافت و همچنین از طریق Best Buy انجام می‌شود.

مایکروسافت سرویس‌های سابق خود را که به مشتریان سرفیس ارائه می‌کرد، برای سرفیس ۲ جدید نیز در نظر گرفته است و این بدین معنا است که مشتریان این تبلت از ۲۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان در OneDrive به مدت دو سال بهره خواهند برد و علاوه بر آن امکان برقراری تماس تلفنی رایگان از طریق Skype Wifi را برای مدت یک‌سال در اختیار خواهند داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات