تماشا کنید: ویژگی‌های جدید در نسخه‌ی بتای اپلیکیشن WhatsApp

دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
پس از تصاحب WhatsApp توسط فیسبوک بسیاری از کارشناسان و تحلیل‌گران در پی آنند تا تغییرات رخ داده در نسخه‌های آتی این اپلیکیشن و سرویس را مشاهده کنند. همان‌طورکه در زومیت نیز خوانده‌اید، گمانه‌زنی‌های مبنی بر اضافه شدن قابلیت برقراری تماس‌های صوتی به این اپلیکیشن وجود داشت، اما انتشار ویدئویی از نسخه‌ی بتای این اپلیکیشن برای ویندوزفون، نشان از تغییرات در این سرویس دارد.
تبلیغات

نسخه‌ی بتای اپلیکیشن WhatsApp در حال گذراندن مراحل آزمایشی است تا مشکلات آن رفع گردند. براساس ویدئویی که منبع انتشار آن کشور برزیل است، کاربران ویندوزفون که از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند، در آینده‌ای نزدیک میزبان ویژگی‌های جدیدی خواهند بود که از جمله‌ی آن می‌توان به امکان اضافه کردن تصویر برای صفحه‌ی چت، صداهای اختصاصی برای اعلانیه‌ها و تنظیمات حریم خصوصی به‌همراه شماری دیگر از تغییرات اشاره کرد.

همان‌طورکه در این ویدئو مشاهده می‌کنید، می‌توان برای گروه مخاطبان یا یک مخاطب آوای متفاوتی را برای اعلانیه تعیین کرد. همچنین کاربران قادر خواهند بود تا به تفکیک مخاطبان صفحه‌ی پیش زمینه‌ی چت را تغییر دهند.

لینک دانلود ویدئو

هنوز اطلاعات دقیقی از زمان عرضه‌ی عمومی این اپلیکیشن در دست نیست، اما به‌نظر می‌رسد این به‌روزرسانی در آینده‌ای بسیار نزدیک برای کاربران ویندوزفون عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات