ظاهرا اپل پروژه‌ی طراحی و توسعه‌ی تبلت 12 اینچی خود را متوقف کرده است

یک‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
درصورتی که یکی از علاقمندان به محصولات اپل باشید، مطمئنا اخبار منتشر شده در مورد تبلت 12 اینچی این کمپانی را در زومیت مطالعه کرده‌اید. نقطه‌ی اشتراک اغلب اخبار منتشر شده در این مورد، احتمال معرفی چنین تبلتی را در پاییز سال جاری میلادی بود، اما گویا شرایط تغییر کرده است و ظاهرا اپل این پروژه را به حال تعلیق درآورده است.
تبلیغات

مطمئنا با توجه به موفقیت آیپدمینی که به واسطه‌‌ی بهره‌گیری از سایز کوچک‌تر و قیمت کمتر تبدیل به محبوب‌ترین تبلت اپل شده بود، تولید تبلتی با اندازه‌ی بزرگ‌تر بسیار تعجب‌برانگیز به نظر می‌رسید، اما گویا کارشناسان اپل با شناسایی و پیش‌بینی ایجاد نیاز به اینگونه تبلت‌ها، ایده‌ی ساخت آن را ارائه‌ داده‌اند.

برخلاف ماه‌های گذشته که هر از چندگاهی اخباری در مورد توسعه‌ی چنین تبلتی به گوش می‌رسید، اخیرا اطلاعات چندانی از آن منتشر نشد، تا اینکه شایعه‌ای مبنی بر توقف این پروژه منتشر گردید، هرچند در جریان بودن روند توسعه‌ی چنین محصولی از ابتدا در هاله‌ای از ابهام بود، اما گویا فعلا کمپانی اپل برنامه‌ای برای عرضه‌ی چنین محصولی ندارد.

براساس گزارش منتشر شده در دیجی‌تایمز، اپل فعلا این پروژه را جزو برنامه‌های متوقف شده‌ی خود قرار داده است.

به‌نظر می‌رسد اپل به منظور توسعه‌ی آیفون‌ 6 با صفحه‌ی نمایش بزرگ‌تر، طراحی و توسعه‌ی ساعت‌هوشمند خود iWatch و همچنین نهایی کردن تلویزیون خود، روند تولید آیپد غول‌پیکر را متوقف کرده است. شاید اضافه شدن یک پروژه‌ی دیگر به روند سایر محصولات اپل ضربه زده یا شتاب توسعه‌ی آن‌ها را کاهش دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات