اطلاعات تبلت‌های جدید سری A آیدیاتب لنوو فاش شد

یک‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
لنوو که در بازار پی‌سی‌ها حرف اول را می‌زند و اخیرا با خرید کمپانی موتورولا از گوگل قصد ورود جدی‌تر به بازار تلفن‌های هوشمند را دارد، مدتی است که تبلت‌های پایین‌رده و میان رده خود در بازارهای اروپا و کشورهای در حال توسعه فعالیت می‌کند. تبلت‌های این کمپانی از کیفیت قابل قبولی برخوردارند و حالا به نظر می‌رسد که به زودی تبلت‌های جدید سری A خانواده IdeaTab روانه بازار خواهند شد.
تبلیغات

به نظر می‌رسد که فعالیت‌های لنوو در بازار تبلت‌ها بسیار جدی است و این کمپانی چینی با انبوهی از تبلت‌های متنوع در این بازار حضور پررنگی یافته است. اخیرا شایعاتی مبنی بر محصولات جدید 7 اینچی این کمپانی با نام‌های IdeaTab A3300 و A3500 مطرح شده بود. همچنین گفته می‌شود که تبلت 8 اینچی این کمپانی با نام IdeaTab A5500 و مدل 10 اینچی IdeaTab A7600 نیز در راهند. حال برخی فروشگاه‌های آنلاین این تبلت‌ها را در لیست کاتالوگ‌های آتی خود قرار داده‌اند. البته به نظر می‌رسد که مدل‌های جدید از شیوه نام‌گذاری جدیدی تبعیت خواهند کرد. به عنوان مثال مدل 7 اینچی با نام IdeaTab A7، مدل 8 اینچی با نام IdeaTab A8 و بالاخره مدل 10 اینچی با نام IdeaTab A10 شناخته خواهند شد.

آیدیاتب A10 لنوو با یک کیبورد بلوتوث ارائه می‌گردد که علاوه بر کارکرد کیبورد نقش یک کاور را نیز برای تبلت بازی می‌کند. نسخه A10-70 مجهز به یک پردازنده چهارهسته‌ای مدیاتک MTK 8382 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، 1 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از وای‌فای و نمایشگر 10 اینچی IPS خواهد بود. بر چسب قیمت این محصول نیز حدودا 250 یورو اعلام شده است. نسخه دیگری از این تبلت با پردازنده 1.3 گیگاهرتزی MTK 8121 نیز عرضه خواهد شد که اندکی قیمت پایین‌تری داشته و حدودا با برچسب قیمت 211 یورو ارائه خواهد شد.

مدل A7-50 ارزان‌ترین محصول از سری تبلت‌های جدید لنوو است. این دستگاه مجهز به یک پردازنده MTK 8121 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، حافظه رم 1 گیگابایت، حافظه داخلی 16 گیگابایت، اتصال وای‌فای و یک نمایشگر 7 اینچ IPS است که در داخل بدنه‌ای به رنگ آبی بسیار تیره قرار گرفته‌اند و با قیمت 125 یورو روانه بازار می‌گردد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات