مشخصات فنی ساعت هوشمند گوگل و ال‌جی فاش شد: صفحه نمایش ۱.۶۵ اینچ، ۵۱۲ مگابایت حافظه رم

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
از مدت‌ها پیش شایعه شد که ال‌جی و گوگل قصد دارند همکاری خود را گسترش داده و علاوه بر تولید تلفن هوشمند از سری نکسوس، یک ساعت هوشمند را نیز روانه بازار کنند. حال امروز اطلاعات مربوط به ساعت هوشمند این دو شرکت فاش شده است که در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم.
تبلیغات

سال گذشته ال‌جی با معرفی تلفن LG G2 رقابت جدی خود را با سامسونگ در بازار تلفن‌های هوشمند آغاز کرد. حال گزارش شده که این کمپانی قصد دارد با همکاری گوگل یک ساعت هوشمند را روانه بازار کند که احتمالا به همراه تلفن پرچمدار جدید این شرکت به نام LG G3 رونمایی خواهد شد.

شاید هم ساعت هوشمند این دو کمپانی به همراه یکی از ابزارهای جدید نکسوس مانند نکسوس 6 یا نکسوس 8 معرفی گردد. گفته می‌شود این ساعت قادر است با سرویس‌هایی همچون Google Now، آب و هوا، ترافیک،‌ رویدادهای روز، یاددآوری‌ها و غیره را به نمایش درآورد.

ساعت هوشمند گوگل به سیستم‌عامل اندروید مجهز خواهد شد و با طیف وسیعی از تلفن‌های هوشمند اندرویدی جفت خواهد شد. انتظار می‌رود این ساعت نیز همچون تلفن‌های سری نکسوس از قیمت مناسبی برخوردار باشند و از این رو شاهد قیمت مناسب‌تر این ساعت در مقابل گلکسی Gear خواهیم بود.

دوست دارید تا از مشخصات فنی این ساعت اطلاعاتی را بدست آورید؟ ساعت هوشمند گوگل مجهز به صفحه نمایش ۱.۶۵ اینچ از نوع IPS LCD با رزولوشن ۲۸۰ در ۲۸۰ پیکسل،‌ حافظه رم ۵۱۲ مگابایت و حافظه ذخیره سازی ۴ گیگابایت است.

این اطلاعات توسط Evleaks فاش شده‌اند که معمولا اطلاعات دقیق و صحیحی را پیش از معرفی محصولات جدید ارایه می‌کند و از این رو احتمال اینکه ساعت هوشمند گوگل مشخصات اینچنینی داشته باشد زیاد است.

حال باید منتظر ماند و دید آیا محصول مشترک گوگل و ال‌جی نسبت به گلکسی Gear سامسونگ برتری‌هایی خواهد داشت یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات