ایسوس در حال کار بر روی یک مینی‌کنسول بازی با تراشه Tegra 4 است

جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
حضور و معرفی نسل جدید تراشه‌های تگرا انویدیا در نمایشگاه CES، سر و صدای زیادی را به پا کرده بود و بالأخره زمزمه‌هایی از حضور جدی‌تر این تراشه در نسل جدید گجت‌ها، خصوصاً در دسته گجت‌های مختص بازی به گوش می‌رسد. در همین راستا،  ایسوس در حال کار بر روی یک میکروکنسول بازی با سیستم‌عامل اندروید و با قلب تپنده Tegra 4 انویدیاست. با ما برای به اشتراک‌گذاری  آنچه از کنسول کوچک ایسوس به گوش می‌رسد همراه شوید.
تبلیغات

 بر اساس لیست تازه‌ای که در Bluetooth SIG منتشر شده، ایسوس در حال کار برای تولید یک میکروکنسول تازه است. این میکروکنسول اندرویدی احتمالاً دارای یک باطری 430 میلی‌آمپری خواهد بود که می‌تواند با یک بار شارژ به مدت 12 ساعت شما را سرگرم نگاه دارد. این مینی کنسول همچنین قابلیت اتصال به تلویزیون‌های هوشمند را نیز داراست و قرار‌گرفتن آن در لیست لوازم جانبی نشان می‌دهد که با اتصال آن به دستگاه‌های اندرویدی از طریق بلوتوث، می‌توان از مزایای آن در تلفن‌های اندرویدی نیز بهره‌مند شد. 

در حال حاضر تنها یک تصویر از کنترلر این مینی‌کنسول به بیرون درز پیدا نموده که در ظاهر فعلی آن  همه مواد مورد نیاز برای بازی کردن از چهار دکمه‌ اصلی تا دکمه‌های جهت‌نما و آنالوگ‌ها دیده می‌شوند.

در کنار این تصویر،‌ نتایج به ثبت رسیده از بنچمارک‌ها نشان می‌دهد که این کنسول از پردازشگر Tegra 4، دو گیگابایت حافظه RAM و حافظه داخلی با گنجایش 8 گیگابایت و باتری 430 میلی آمپر بر ساعتی در سیستم‎عامل اندروید 4.3 جیلی بیلی بهره‌ می‌برد. 

هنوز اطلاعات بیشتری از مینی‌کنسول ایسوس  از جمله قیمت نهایی و تاریخ عرضه به بیرون درز پیدا نکرده است.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات