رابط گرافیکی بروز شده‌ی Obsidian برای سیستم‌عامل تایزن روی یک ابزار تایزنی اینتل با نام Josephine اجرا شد

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
شاید بتوان کنگره‌ی جهانی موبایل را بهترین فرصت خودنمایی برای سیستم‌عامل تایزن عنوان کرد. در جریان برگزاری این نمایشگاه شاهد معرفی اولین ساعت‌هوشمند مبتنی بر این سیستم عامل بودیم. همچنین سامسونگ هرچند تلفن‌هوشمند مبتنی بر تایزن را رسما معرفی نکرد، اما این تلفن‌هوشمند را به نمایش گذاشت تا کاربران و علاقمندان تا حدودی با فضا و الگوی ساخت این تلفن‌هوشمند آشنا شوند. هم‌اکنون نیز شاهد انتشار تصاویری از رابط کاربری Obsidian اینتل برای تایزن هستیم که روی یک ابزار‌هوشمند مبتنی بر تایزن با نام Josephine نصب شده است.
تبلیغات

آخرین باری که شاهد انتشار اتصاویری از رابط کاربری Josephine بودیم، مربوط به تیر ماه سال جاری بود. این رابط کاربری هم‌اکنون با الهام گرفتن از طراحی تایزن 2.1 از الگوی لوزی برای نمایش آیکون‌ها بهره گرفته است.

Tizen

آیا تایزن به یکی از سیستم‌عامل‌های قدر تلفن‌های‌هوشمند تبدیل خواهد شد؟ در صورتی که نگاهی به حامیان سیستم‌عامل تایزن داشته باشیم، نام‌های بزرگی را بین آن‌ها مشاهده خواهیم کرد، اما آیا این مجموعه و مشخصا سامسونگ این توانایی را دارد تا علاوه بر ساعت‌های‌هوشمند این سیستم‌عامل را به گزینه‌ی مهمی در میان تلفن‌های هوشمند بدل کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات