سامسونگ پتنت مربوط به تلفن‌هوشمند یا تبلتی با نسبت تصویر 21 به 9 را به ثبت رساند

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
اخیرا پتنتی توسط سامسونگ ثبت شده است که نشان از طراحی یک ابزار بسیار متفاوت دارد. همانطور که در تصویر فوق نیز ملاحظه می‌کنید، این ابزار گویا یک تلفن‌هوشمند یا تبلت است که بسیار کشیده شده است. شاید این ابزار یک تلفن‌هوشمند است که بسیار کشیده شده است.
تبلیغات

همانطور که در تصویر فوق نیز ملاحظه می‌کنید، تصویر مربوط به این پتنت با یک تصویر که نسبت آن 21 به 9 است، چراکه این تصویر به خوبی با نسبت تصویر ابزار مورد نظر هماهنگ بوده و به‌نوعی در داخل آن جای گرفته است. در ابتدا یک تصویر با نسبت تصویر 16 به 9 روی آن قرار گرفت که تطابقی با آن نداشت. از این‌رو به نظر می‌رسد که نسبت تصویر این ابزر جدید 21 به 9 است.

این نسبت تصویر معمولا در برخی مانیتورها و همچنین تلویزیون‌ها مورد استفاده قرار گرفته است، اما به‌کارگیری آن در یک تلفن‌هوشمند به نوعی بدعت حساب می‌شود. هنوز نمی‌توان در این مورد به طور قطع اظهار نظر کرد و باید برای مشاهده‌ی آن از نزدیک در انتظار عرضه‌ی چنین محصولی به بازار باشیم.

مطمئنا ثبت یک پتنت توسط کمپانی‌های تولیدکننده‌ی ابزار‌های‌هوشمند نشان‌دهنده‌ی عرضه‌ی آن در قالب یک محصول تجاری نیست. شاید این پتنت به‌این دلیل به ثبت رسیده است تا اگر روزی سامسونگ درصدد ارائه‌ی چنین تبلت یا تلفن‌هوشمندی باشد، مشکلی از جانب سایر کمپانی‌ها متوجه محصول تولیدی آن نشود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات