سازنده بازی Flappy Bird ارائه مجدد آن را مد نظر قرار می‌دهد

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۶
مطالعه 1 دقیقه
احتمالا شما هم با وجود همه حرف و حدیث‌ها تا کنون بازی Flappy Bird را امتحان کرده‌اید. ممکن است در برخی بازه‌های زمانی به بازی‌های بسیار اعتیادآور علاقه داشته باشید. پس از آنکه میلیون‌ها نفر بازی Flappy Bird را دانلود کردند سازنده این بازی، Dong Nguyen تصمیم گرفت به حرف و حدیث‌ها خاتمه داده و آن را از دسترس خارج کند. اما اکنون طی مصاحبه‌ای بر اساس گفته‌های این توسعه‌دهنده، همچنان امید به بازگشت بازی فوق‌العاده ساده مذکور وجود دارد.
تبلیغات

انگوین در مصاحبه اخیر خود با Rolling Stone اعلام کرده که بازی بسیار ساده Flappy Bird همچنان شانس کوچکی برای بازگشت شکوهمند خواهد داشت. زمانی که از توسعه‌دهنده این بازی در طی مصاحبه‌ای در خصوص احتمال ارائه مجدد آن سوال شد Nguyen پاسخ داد که این موضوع را مد نظر دارد و در حال بررسی جوانب آن است. در حال حاضر بهتر است با دیده تردید به این جریان نگریسته و منتظر خبرهای بیشتر بمانیم.

تا ان زمان مسلما کاربران اندروید قادر خواهند بود فایل apk برنامه را جایی در حوالی اینترنت پیدا کنند و کاربران iOS هم می‌توانند eBay را زیر نظر گرفته تا ببینند آیا کسی قصد دارد گوشی آیفون خود را به همراه این بازی بفروشد یا خیر. Nguyen این بازی را به این دلیل از مراکز نرم‌افزاری خارج کرد که به گفته خود وی، موفقیت وسیع آن در حال ضربه زدن به خود او بوده و زندگی شخصی وی را تحت‌الشعاع قرار داده بوده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات