با پیامپ به یک منطقه از شهر SMS بفرستید، البته از روی نقشه !

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
ارسال SMS تبلیغاتی علاوه بر تاثیر فوق العاده تقریبا هزینه زیادی هم دارد ، یکی از روش‌های کم کردن هزینه این است که سعی کنید بیشتر به افرادی که بصورت بالقوه احتمال بیشتری دارد مشتری شما شوند SMS ارسال کنید. یکی از روش‌هایی که می توان مشتریان بالقوه را شناسایی کرد مکان زندگی آنها است ، مثلا برای یک سوپر مارکت افرادی که در همان محله زندگی می‌کنند مشتریان بالقوه اش هستند و برای یک رستوان شیک و گران قیمت افرادی که در مناطق شمال شهر ساکنند.
تبلیغات

 برای همین در اکثر پنل های SMS شما می توانید بجای ارسال SMS به یک شهر به یک یا چند منطقه از آن شهر SMS بفرستید. اما مشکلی که همه سامانه های SMS وجود دارد آن است که شما باید پنل را بخرید (که برای یکی دوبار ارسال SMS تبلیغاتی به صرفه نیست) ، کار با پنل های SMS خیلی سخت است و باید چند ساعت وقت بگذارید تا یاد بگیرید و از همه مهم‌تر هم اینکه اکثر پنل‌های SMS برای ارسال منطقه‌ای فقط از 4-5 شهر پشتیبانی می‌کنند.

سایت پیامپ برای ارسال SMS منطقه ای یک روش خلاقانه و عالی ارائه می کند : انتخاب مناطق از روی نقشه !

payamap scr

هزینه استفاده از پیامپ رایگان است و مردم فقط باید مبلغ SMS هایی که از طریق پیامپ ارسال می کنند را بپردازند. برای همین مشکل خرید پنل SMS حذف می شود.

کار با پیامپ بسیار ساده و لذت بخش است و اصلا نیاز به آموزش ندارد ، هر کسی در 30 ثانیه می تواند ارسال SMS منطقه ای با پیامپ را یاد بگیرد.

و نقشه شهرهای بزرگ کشور در پیامپ وجود دارد که در حال حاضر تعدادشان 18 شهر است و در یکی دو ماه آینده تعدادشان بیشتر هم می شود.

بنابراین پیامپ 3 مشکل هزینه اولیه خرید پنل SMS ، پیچیده بودن کار با آنها و اندک بودن شهرهایی که در پنل ها وجود دارد را حل کرده است.

پس شما هم یک متن جذاب برای مشتریان‌تان تهیه کنید و برید سراغ پیامپ ! Payamap.ir

پایان رپورتاژ آگهی/

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات