پرچمدار Nubia X6 کمپانی ZTE از دوربینی با تثبیت‌گر تصویر اپتیکال بهره خواهد برد

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی ZTE با انتشار تصویر جدیدی همچنان به ارائه گوشه چشم‌هایی از پرچمدار بعدی خود یعنی Nubia X6 ادامه می‌دهد. تولیدکننده چینی تجهیزات الکترونیک در تیزر جدید خود، نشان داده است که پرچمدار Nubia X6 این شرکت از دوربینی مجهز به تثبیت‌گر تصویر اپتیکال بهره می‌برد.
تبلیغات

 همانگونه که احتمالا تا کنون متوجه شده‌اید، ویژگی OIS در دوربین گوشی‌های هوشمند رفته رفته به یک استاندارد در دستگاه‌های high-end بدل می‌شود (اگرچه برخی گوشی‌ها نظیر گلکسی اس 5 سامسونگ از آن بی‌بهره‌اند). دوربین پشتی Nubia X6 جدا از تثبیت‌گر اپتیکال، احتمالا از یک سنسور 13 یا 16 مگاپیکسل بهره خواهد برد.

مشخصات فنی شایعه شده برای این گوشی هوشمند، شامل پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon 801 کوالکام، 2 یا 3 گیگابایت حافظه رم، و یک صفحه‌نمایش Quad HD با رزولوشن فوق‌العاده 1440 در 2560 می‌شود که در اندازه حدود 6 اینچ جای خواهد گرفت. انتظار می‌رود گوشی X6 بصورت پیش‌فرض اندروید 4.4 کیت‌کت را با همراهی رابط کاربری توسعه‌داده شده توسط ZTE اجرا نماید. همچنین لازم به ذکر است که یک تصویر ارائه شده توسط این کمپانی طی ماه‌های گذشته، دلالت بر جنس بدنه فلزی برای این پرچمدار چینی دارد که در مجموع انتظارات ما را به سمت یک دستگاه قدرتمند، خوش‌ساخت و زیبا سوق می‌دهد.

ZTE در حال آماده‌سازی خود برای رونمایی از Nubia X6 در اواخر ماه جاری میلادی است و باید تا آن زمان برای اطلاع از نحوه عرضه آن و سایر مشخصات منتشر بمانیم و ببینیم آیا ZTE دستگاه جدید خود را بصورت جهانی عرضه خواهد کرد یا به بازار وطن خود اکتفا می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات