تماشا کنید: نگاهی به ترفندهای و بهینه‌سازی‌های جدید در iOS 7.1

سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
دیروز اپل نسخه 7.1 سیستم عامل موبایل خود، iOS را منتشر نمود. در ادامه ویدئویی را مشاهده خواهید کرد که به بررسی تمام تغییرات و بهبودهای اعمال شده در نسخه جدید این سیستم عامل می‌پردازد.
تبلیغات

روز گذشته iOS 7.1 به طور رسمی منتشر شد. نسخه جدید سیستم‌عامل موبایل اپل دارای چندین پیژگی قابل توجه است که از جمله آنها می‌توان به قابلیت CarPlay، بهبود اتکاپذیری امنیتی سنسور اثر انگشت (Touch ID) و رفع یک باگ نرم‌افزاری که منجر به کرش کردن دستگاه در صفحه خانه می‌شد.

بروزرسانی جدید علاوه بر موارد مذکور برخی بهینه‌سازی‌ها در بُعد بصری رابط کاربری را نیز با خود همراه دارد. به عنوان مثال برخی آیکون‌ها مثل FaceTime و Photos با ظاهری متفاوت قابل مشاهده‌اند. بر روی کیبورد دستگاه شاهد تغییراتی در ظاهر دکمه‌های شیفت و Caps Lock هستیم و برخی المان‌های اپلیکیشن Phone نیز با تغییراتی همراه شده است.

کانال یوتیوب iTwe4kz یک ویدئو جدید را پست نموده که در آن به تمام تغییرات جدید اعمال شده در iOS 7.1 پرداخته و قابلیت‌های جدید آن را به نمایش می‌گذارد. به کاربران iOS پیشنهاد می‌کنیم که این ویدئو را تماشا کنند تا از قابلیت‌های جدید سیستم‌عامل موبایل اپل آگاه گردند.

در صورتی که دستگاهتان را جیلبرک کرده‌اید و نمی‌خواهید آن را از دست دهید، باید از بروزرسانی به نسخه جدید صرف‌نظر کنید و تا ارائه جیلبرک برای iOS 7.1 صبر کنید، چرا که بروزرسانی 7.1 جیلبرک دستگاه را از بین می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات