GS60 Ghost Pro ام‌اس‌آی معرفی شد: نوت‌بوک مخصوص بازی با پردازنده Core i7، گرافیک معرفی نشده Nvidia و نمایشگر 3K

سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
MSI به تازگی از نوت‌بوک جدید مخصوص بازی خود با نام GS60 Ghost Pro پرده برداشته است. این نوت‌بوک از صفحه‌نمایش 15.6 اینچ 3K بهره می‌برد که از رزولوشن 2,880 در 1,620 برخوردار است. نکته جذاب در خصوص GS60 Ghost Pro آن است که این نوت‌بوک به یکی از کارت‌گرافیک‌های انویدیا مجهز خواهد شد که همچنان بصورت رسمی معرفی نشده است.
تبلیغات

 MSI ادعا می‌کند که این کارت گرافیک توانایی اجرای عناوین high-end را با بالاترین سطح تنظیمات داشته و در عین حال بدون هیچ مشکلی نمایشگر فوق‌العاده با کیفیت 3K دستگاه را نیز به خوبی تغذیه می‌نماید. با در نظر گرفتن این حقیقت که انویدیا در حال آماده شدن برای معرفی نسل بعدی کارت‌گرافیک‌های مخصوص نوت‌بوک خود است و مشخصات و بنچ‌مارک مدل GTX 860M نیز چندی پیش فاش شد، ادعای MSI چندان غیرمنطقی نیست. کارت گرافیک GTX 860M بعنوان یک مدل میان‌رده معرفی خواهد شد اما انتظار می‌رود انویدیا نمونه‌هایی را نیز بعنوان مدل‌های بالارده لپ‌تاپ بر اساس معماری Maxwell تولید و آماده عرضه کرده باشد.

نوت‌بوک GS60 Ghost Pro ضخامتی 19.5 میلی‌متری خواهد داشت و تنها 2.2 کیلوگرم وزن دارد. با در نظر گرفتن این مساله که با نوت‌بوک اختصاصی برای گیمرها سر و کار داریم، MSI تلاش نموده از نظر سخت‌افزاری سنگ تمام گذاشته و در عین حال انتخاب‌های مختلفی را پیش روی کاربران قرار دهد که مدل اصلی آن شامل واحد پردازش مرکزی Core i7 اینتل، حافظه SSD دوگانه و اتصال Wi-Fi ac می‌شود. این دستگاه همچنین به یک صفحه‌کلید استیل مجهز گشته که نور پس زمینه آن می‌تواند به سلیقه کاربر شخصی‌سازی شود. GS60 Ghost Pro بر اساس پیکربندی انتخابی، قیمتی بین 2200 تا 2800 دلار خواهد داشت و عرضه رسمی آن از ماه آینده آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات