تلفن Nokia X هک شد تا اندورید خام روت شده به همراه نرم‌افزارهای گوگل بر روی آن نصب شود

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
هفته گذشته نوکیا در کنگره جهانی موبایل از تلفن‌های اندرویدی خود در سری Nokia X رونمایی کرد. این تلفن‌ها که با همکاری مایکروسافت ساخته‌ شده‌اند، از نسخه ویرایش شده اندروید بهره می‌برند و در آن سرویس‌های مایکروسافت مانند موتور جستجوی Bing، سرویس ابری OneDrive جانشین سرویس‌های گوگل شده‌اند. حال هکرها زودتر از آنچه فکرش را می‌کردیم، تلفن Nokia X را هک کرده و اندروید خام را بر روی آن نصب کرده‌اند.
تبلیغات

اگر به تلفن‌های اندرویدی جدید نوکیا علاقمند شده‌اید اما تمایل به استفاده از رابط کاربری مدرن و مشابه ویندوز فون ندارید یا سرویس‌های گوگل را به معادل‌های مایکروسافتی آن‌ها ترجیح می‌دهید،‌ می‌توانید اندروید خام را بر روی این تلفن‌ها نصب کنید.

مقاله‌های مرتبط:

    هکرها توانسته‌اند سیستم‌عامل ویرایش شده اندروید که بر روی Nokia X نصب شده است را هک کرده و پس از روت کردن آن،‌ اندروید خام را بر روی آن نصب کنند.

    البته باید این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که با روت کردن تلفن،‌ گارانتی آن نیز باطل خواهد شد.

    شخصی که مراحل هک کردن نوکیا X را انجام داده این تلفن را از خود نوکیا دریافت کرده و جزو توسعه دهندگان نرم‌افزار تحت این تلفن است.

    اگر قرار باشد نوکیا X را خریداری کنید، نسخه روت شده آن را با رابط کاربری گوگل ترجیح می‌دهید یا رابط کاربری پیش‌فرض و شبیه به ویندوز فون آن را؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات