اپل هفته‌ی آتی iOS in the Car‌ را با همکاری فراری، مرسدس‌بنز و ولوو آغاز می‌کند

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که می‌دانید اپل در حال توسعه‌ی سیستمی به‌ منظور ورود به حوزه‌ی خودروها است. این سیستم که iOS in the Car نام گرفته است،امکان اتصال تلفن‌های هوشمند آیفون را به خودرو و استفاده از قابلیت‌های آن از طریق صفحه‌ی نمایش یا به بیان بهتر از طریق کامپیوتر خودرو را ممکن می‌کند. گویا این سیستم هفته‌ی پیش‌رو توسط شرکای خودروساز اپل معرفی خواهد شد.
تبلیغات

پیش‌تر در زومیت بخشی از رابط‌کاربری این سیستم را مشاهده کردید که تاحدودی گویای امکانات و قابلیت‌های این سیستم بود. وجود برخی ویژگی‌ها در iOS 7 نیز نشان از عرضه‌ی این سیستم در آینده‌ی نزدیک را می‌داد.

براساس گزارشی که در فایننشال‌تایمز منتشر شده است، اپل در هفته‌ی آتی این سیستم را در کنار خودروسازان مطرحی چون مرسدس‌بنز، فراری و ولوو به بازار عرضه خواهد کرد. هنوز اطلاعات بیشتری از این سیستم در دسترس نیست، اما گویا خودروسازان در نظر دارند تا این سیستم را طی مراسمی و در مدل‌های مختلف خود معرفی نمایند. نمی‌توان این سیستم را به‌عنوان یک سیستم‌ مستقل برای خودروها عنوان کرد، چراکه برای استفاده از آن باید یکی از ابزار‌های اپلی همچون آیپد یا آیفون را مورد استفاده قرار دهید.

پیش از این مدیران اپل اعلام نموده بودند که سیستم iOS in the Car برای این شرکت بسیار اهمیت دارد و بخش مهمی از اکوسیستم اپل به شمار می‌روند.

گویا خودروسازانی که در این پروژه در کنار اپل قرار گرفته‌اند در نظر دارند تا خودروهای مجهز شده به iOS in the Car را در جریان نمایشگاه خودرو ژنو معرفی کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات