مدیر مرکز طراحی ال‌جی از برنامه‌ی این کمپانی برای تولید تلفن‌های‌هوشمند فلزی پرده برداشت

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
استفاده از فلز در ساخت تلفن‌های‌هوشمند به یکی از ویژگی‌های ممتاز محصولات در این حوزه تبدیل شده است، از‌این‌رو بسیاری از تولیدکنندگان درصدد طراحی و توسعه‌ی چنین تلفن‌هایی هستند که فلز زینت‌دهنده‌ی قاب بیرونی آن است. چون‌ بائه‌لی، قائم‌مقام و سرپرست مرکز طراحی ابزار‌های قابل حمل ال‌جی نوید تولید چنین تلفن‌های‌هوشمندی را توسط ال‌جی داده است.
تبلیغات

در مصاحبه‌ای که یک وبلاگ روسی با چول بائه‌لی به انجام رسیده است، وی سخنان جالبی در مورد رقابت جاری میان کمپانی‌های رقیب و همچنین محصولات آتی این کمپانی کره‌ای بر زبان جاری ساخته است. براساس گفته‌های این متخصص، ال‌جی درصدد ساخت تلفن‌هوشمندی با قاب فلزی است. با‌ئه‌لی در پاسخ به سوالی در مورد عدم استفاده از فلز در طراحی تلفن‌های‌هوشمند ال‌جی، آن را به‌عنوان یک مشخصه‌ی اصلی و فاکتور اساسی در فروش ذکر نکرد. وی برای اثبات گفته‌ی خود به اچ‌تی‌سی وان اشاره کرد که علارغم استفاده از بدنه فلزی نتوانست آنطور که باید و شاید فروش داشته باشد.

بائه‌لی یکی دیگر از معایت استفاده از فلز در تلفن‌‌های‌هوشمند را ایجاد مشکلاتی در زمینه‌ی آنتن‌دهی تلفن‌هوشمند برشمرد. وی برای مثال به آیفون اشاره کرد و از ضعف آن در زمینه‌ی آنتن‌دهی سخن گفت. وی همچنین دلیل عدم استفاده از طراحی باریک‌تر و صفحه‌ی نمایش بزرگ‌تر را که هوآوی از آن در محصول جدید خود استفاده کرد را کاهش طول عمر باتری بیان کرد.

بائه‌لی اضافه کرد که در صورت تولید چنین تلفن‌هوشمندی توسط ال‌جی، سری جدیدی به طیف محصولات ال‌جی اضافه خواهد شد وی عرضه‌ی یک تلفن‌هوشمند فلزی را در آینده‌ای نزدیک غیرممکن خواند، اما این کمپانی در زمان مناسب تلفن‌هوشمند فلزی خود را عرضه خواهد کرد. وی همچنین گوشه‌ای از تغییرات آتی در تلفن‌های‌هوشمند ال‌جی را برشمرد. براساس سخنان لی تلفن‌های‌هوشمند آتی ال‌جی از طراحی مینی‌مال‌تری بهره خواهند برد که شامل رابط گرافیکی کاربر نیز می‌شود. وی با اشاره به پرادا که جز اولین تلفن‌های‌هوشمند تولید شده توسط ال‌جی است، به‌عنوان خط مشی ال‌جی برای تولید محصولات آتی این کمپانی یاد کرد.

وی همچنین از انجام تحقیق در مورد رضایت کاربران از تعبیه کلید‌های کاربردی در پشت تلفن‌هوشمند سخن به میان آورده است که نشان‌دهنده‌ی رضایت نیمی از افراد مطالعه شده در این تحقیق است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات