زوم‌اپ: از مدیریت قرار ملاقات‌ها تا راهنمای سینمای ایران

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۶
مطالعه 4 دقیقه
در معرفی اپلیکیشن‌های این هفته با ۶ اپلیکیشن جدید آشنا می‌شوید تا از مدیریت قرار ملاقات‌ها تا راهنمای سینمای ایران را ساده‌تر انجام دهید.
تبلیغات

MinutesPad Free

یک برنامه حرفه‌ای برای مشاغل به منظور مدیریت قرارهای ملاقات. این بنامه در عین سادگی بسیار قدرتمند است. شما می‌تواندی به راحتی یادداشت‌ها و تصاویر خود را تهیه کرده و بر اساس نقشه راه ذخیره نمائید. همچنین جلسات خود را طبق سرفصل‌های مد نظر برنامه‌ریزی کرده و جزئیات آنها را بوسیله ایمیل به اشتراک بگذارید. این برنامه در دو نسخه آزمایشی و تجاری در دسترس کاربران اندروید قرار گرفته است که نسخه آزمایشی آن نیز امکانات کامل را برای تست و ارزیابی در اختیار شما خواهد گذاشت.

http---play.google.com-store-apps-details-idcom.artezio.minutespad

Ashampoo Snap Free Screenshot

یک برنامه تمام عیار اندرویدی برای ثبت، ویرایش و به اشتراک‌گذاری اسکرین‌شات و تصاویر موجود بر روی دستگاه شما است. تهیه عکس از محتویات نمایش داده شده در صفحه‌نمایش (اسکرین‌شات) مهمترین قابلیت این برنامه می‌باشد. همچنین این اپلیکیشن قادر است تا بوسیله دوربین دستگاه شما عکاسی کرده و یا تصاویر مورد نظرتان را از گالری تصاویر لود نماید تا به ویرایش آنها بپردازید.جهت‌ها، اشکال و نوشته‌ها از جمله مواردی است که می‌توانید به تصاویر خود اضافه نمائید. این برنامه نیز در دو نسخه رایگان و تجاری عرضه شده است.

http---play.google.com-store-apps-details-idcom.ashampoo.snap.screenshot

EasyDownloader

با استفاده از این برنامه بسیار کاربردی و مفید شما می‌توانید تصاویر و فیلم‌های شبکه‌های اجتماعی محبوب خود را مستقیماً دانلود کنید. سایت‌هایی که توسط این برنامه پشتیبانی می‌شوند عبارتند از: اینستگرام (تصاویر و ویدیوها)، فیس‌بوک (ویدیوها)، Vine (ویدیوها) و  Tublr (تصاویر). این برنامه از قابلیت‌های جالبی نظیر اختصاص پوشه مجزا برای هر کاربر، شیوه‌های متفاوت دانلود، حالت تمام صفحه برای اینستگرام، دسترسی سریع به اینستگرام (نوار اعلانیه‌ها برای اندروید 4.1 به بالا) و دسترسی سریع به دانلودها (نوار اعلانیه‌ها برای اندروید 4.1 به بالا) نیز برخوردار است.

https---play.google.com-store-apps-details-idcom.xper.easydownloader

CamFind

این برنامه اولین نمونه موفق از یک موتور جستجوی تصویری است که می‌تواند از سوژه مورد نظر شما عکاسی کرده و به شناسایی و تحلیل آن بپردازد؛ سپس اطلاعات مرتبط با آن را یافته و برای شما به نمایش بگذارد. نسخه مخصوص iOS این برنامه توانست در کمتر از 6 ماه، یک میلیون بار دانلود شود که موفقیتی بزرگ برای سازندگان آن به حساب می‌آید. با استفاده از این برنامه، شما دیگر نیازی به تایپ عبارت مورد نظر خود در مرورگر نخواهید داشت؛ بلکه تنها با گرفتن یک عکس، می‌توانید هرآنچه را که به دنبالش هستید، بیابید.

CamFind

OptimizeMe

این برنامه کمک می‌کند تا با ضبط عادات روزمره‌ی زندگی‌تان، آن را بهبود ببخشید. این برنامه به آسانی تمام فعالیت‌های روزانه شما را زیرنظر گرفته و به شما می‌آموزد که چگونه تمام کارهایی که انجام می‌دهید و تمام ملاقات‌هایی که با دیگران دارید، زندگی، سلامت و تناسب‌اندام شما را تحت تأثیر قرار می‌دهند. حتی شما می‌توانید با استفاده از این برنامه تاریخچه‌‌ی خلق‌وخو، سطح استرسی، وضعیت سلامتی، کیفیت خواب، وزن و خیلی چیزهای دیگر را ثبت و بررسی نمایید. از دیگر ویژگی‌های جالب این برنامه پیگیری خودکار پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، اتومبیل‌سواری، تعداد قدم‌ها، کالری سوزانده‌شده و موقعیت مکانی شما شما می‌باشد.

http---itunes.apple

پیشنهاد شما: پاپ‌کرن (راهنمای سینمای ایران)

حتما بارها به سینما رفته‌اید و در حین دیدن فیلم مورد علاقه خود از خوردن پاپ‌کرن هم لذت برده‌اید. اگر از علاقه‌مندان به سینمای ایران هستید، این برنامه یکی از بهترین برنامه‌هایی است که جایش در در دستگاه اندرویدی شما خالی خواهد بود. با پاپ‌کرن می‌توانید اطلاعات جامعی را در رابطه با فیلم‌های جشنواره فجر و فیلم‌های های تهران و شهرستان‌ها بدست بیاورید.

اطلاعات پاپ‌کرن در چهار بخش فیلم‌ها، سینماها، جدول فروش و سینما‌های اطراف من دسته‌بندی شده اند. البته قابلیت جالب یافتن سینماهای اطرف من، فعلا در تهران کاربرد دارد و سازنده این برنامه وعده ارائه آن در شهرستان‌ها را در آینده‌ای نه‌چندان‌دور داده است. شما می توانید با هزینه‌ای کم، تبلیغات‌های داخل برنامه را برای همیشه حذف کنید تا علاوه بر حمایت از پاپ‌کرن، محیط برنامه را هم زیباتر ببینید. پاپ‌کرن یک پروژه مستقل و رایگان است که امیدواریم به زودی شاهد عرضه نسخه‌های سازگار با iOS و ویندوزفون نیز برای آن باشیم.

popcorn
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات