تصاویری از محیط سرویس وان‌درایو مایکروسافت به‌همراه ویژگی های جدید فاش شد

یک‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که پیش از این در زومیت خواندید، مایکروسافت در حال تغییر نام سرویس ابری خود از اسکای‌درایو به وان‌درایو است. وان‌درایو در آینده‌ی نزدیک معرفی خواهد شد و علاوه بر تغییر نام، امکانات جدیدی نیز به آن اضافه شده است.
تبلیغات

امروز، تصاویر جدیدی از محیط سرویس‌ابری مایکروسافت منتشر شده است که گویای اضافه شدن ویژگی‌های جدیدی است.

مایکروسافت سیستم جدیدی را معرفی خواهد کرد که Co-Owners نام داشته و الگوی جدیدی را برای به اشتراک گذاری فایل‌ها به کار خواهد گرفت. می‌توان با انتخاب Co-Owners یک پرونده‌ی جدیدی را انتخاب کرده و به اشتراک گذاشت که سایر کاربران را قادر به مشاهده، اضافه‌کردن، تغییر یا پاک کردن فایل مورد نظر می‌نماید. همچنین کاربرانی که فایل برای آن‌ها به اشتراک گذاشته شده، می‌توانند افراد دیگری را برای مشاهده‌ی این فولدر دعوت نمایند.

OneDriveInt

ساختار دسترسی در Co-Owners تا حدودی با سایر سیستم‌های دسترسی تفاوت دارد. در این سیستم کاربران قادر خواهند بود تا اجازه‌ی دسترسی را در دو سطح view only و view and edit برای کاربران در مورد فولدرها و فایل‌ها صادر نمایند. همچنین نمی‌توان یک فولدر Co-Owner را در داخل یک فولدر دیگر که به اشتراک گذاشته شده، قرار داد.

همان‌طور که در بالا نیز توضیح دادیم، با امکانات جدیدی که از طریق سیستم Co-Owner در اختیار کاربران قرار گرفته است، می‌توان به‌راحتی فولدرها را نیز مدیریت کرد، یعنی امکان تغییر و همگام سازی این فولدرها تحت دسترسی چندین کاربر امکان‌پذیر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات