تصویر احتمالی از صفحه خانگی HTC M8 توسط evleaks فاش شد

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
کارخانه افشا و شایعه‌سازی در خصوص پرچمدار بعدی HTC یعنی M8، تا به آن حد فعال است که تا کنون ده‌ها خبر در خصوص مشخصات و طرح و ظاهر این دستگاه بدست آمده که گاهی شامل طرح‌های غیرواقعی اما بسیار واقع‌گرا نیز بوده است. اکنون نیز تصویری فاش شده از صفحه‌ی خانگی این دستگاه داریم که توسط فاش‌کننده‌ی به نسبت معتبر evleaks بدست آمده است.
تبلیغات

 از آنچه در تصویر بالا قادر به مشاهده‌ی آن هستیم، به نظر می‌رسد HTC یک بازنگری جزئی در برنامه‌ی شبیه به فلیپ‌برد خورد یعنی Blinkfeed داشته است. همچنین کلیدهای ناوبری نرم‌افزاری بر روی صفحه به خوبی قابل مشاهده است که شایعات پیشین در خصوص عدم وجود کلیدهای فیزیکی در این دستگاه را تقویت می‌کند. بجز این موارد، بسیار مشکل است که بگوییم این شرکت تا چه میزان رابط Sense UI را برای پرچمدار بعدی خود تغییر و تحول داده است اما با در نظر گرفتن این مساله که با کنگره جهانی موبایل تنها چند هفته فاصله داریم، به احتمال قوی به زودی زود شاهد تمام حقیقت خواهیم بود؛ مگر اینکه HTC در فکر تدارک دیدن مراسم اختصاصی خود در آینده‌ی دورتری باشد.

تا آن زمان بهتر است برای تخمین زدن مشخصات دقیق HTC M8 بر روی موارد اشتراک شایعات حساب کنیم که بطور خاص شامل عدم استفاده از کلیدهای سخت‌افزاری، بهره گرفتن از تکنولوژی فوکوس دستی پس از ثبت تصویر به کمک دو دوربین پشتی و مشخصات سخت‌افزاری نظیر چیپ اسنپدراگون 800 و رزولوشن 1080p در صفحه‌نمایش 5 اینچی آن می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات