برخی دستگاه‌های سری گلکسی سامسونگ طی ماه‌های آینده به اندروید 4.4 کیت‌کت بروزرسانی خواهند شد

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
با توجه به گفته‌های یک منبع نزدیک به Phandroid، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تعدادی از دستگاه‌های نسبتا جدید سامسونگ طی ماه‌های آینده آپدیت اندروید 4.4 کیت‌کت را دریافت خواهند کرد که در ادامه به ذکر آن‌ها خواهیم پرداخت.
تبلیغات

 در نهایت به نظر می‌رسد تولیدکننده‌ی کره جنوبی آنقدرها هم بی‌خیال نبوده و آپدیت دوست داشتنی اندروید شکلاتی را به دستگاه‌هایی نظیر Galaxy Note 2، پرچمدار گذشته Galaxy S3 و نسخه‌ی مینی آن یعنی S3 Mini خواهد آورد. این لیست در همینجا به پایان نمی‌رسد و Galaxy S4 Active، دوربین S4 Zoom نیز به سرزمین کیت‌کت وارد خواهند شد. Galaxy Mega غول‌پیکر و تبلت‌های Galaxy Tab 7.0 و Galaxy Tab 8.0 نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود.

این موضوع که آپدیت جدید دقیقا شامل چه ویژگی‌هایی خواهد بود همچنان نامشخص است. سامسونگ در اندروید 4.3 آبنبات پاستیلی تغییرات گسترده‌ای را در رابط کاربری TouchWiz خود اعمال کرد اما واکنش‌ها در خصوص کیت‌کت ارائه شده بر روی گلکسی اس 4 و نوت 3 نمایانگر این مساله است که تغییرات به آن میزان که اغلب انتظار دارند گسترده نخواهد بود. با در نظر گرفتن این مساله، تا به حال با تعدادی برنامه اختصاصی سامسونگ که بازنویسی شده‌اند روبرو شده‌ایم که از جمله آن‌ها می‌توان Life Times ،S Voice  و WatchOn ،S Health و... را نام برد و ممکن است این برنامه‌ها و یا بخشی از آن‌ها در قالب این بروزرسانی برای دستگاه‌های مذکور ارائه شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات