نتایج بنچمارک منتسب به گلکسی S5 فاش شد؛ وجود دوربین 16 مگاپیسکلی در کنار مشخصات فنی پایین‌تر از انتظار

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در آستانه‌ی برگزاری کنفرانس بین‌المللی موبایل بارسلونا، تصاویری فاش شده که منتسب به نتایج حاصل از بنچمارک نسل جدید تلفن‌هوشمند پرچمدار سامسونگ، یعنی گلکسی S5 است. براساس اطلاعات ارائه‌ شده توسط این تصاویر، گلکسی S5 دربردارنده‌ی یک دوربین 16 مگاپیکسلی در عقب است، اما سایر مشخصات فنی این تلفن‌هوشمند پایین‌تر از مشخصاتی است که اخیرا در شایعات متعدد منتشر شده، شاهد آن بودیم.
تبلیغات

در صورتی که استفاده از مشخصات فنی فاش شده در بنچمارک منتسب به این تلفن‌هوشمند صحت داشته باشد، می‌توان آن را منجر به ناامیدی طرفدران و علاقمندان به این تلفن‌هوشمند عنوان کرد، چراکه حداقل انتظار استفاده از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 805 و رم 3 گیگابایتی را در گلکسی S5‌ داشتند.

بنچمارک انتوتو تلفن‌هوشمند منتسب به گلکسی S5 دربردارنده‌ی تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 800 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز، صفحه‌ی نمایش با رزولوشن 1080p، حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی، دوربین 16 مگاپیسکلی در عقب و دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو برای انجام مکالمات ویدئویی است. همچنین حس‌گرهای مربوط به سنجش دما و رطوبت که بخشی از نیاز اپلیکیشن S Health است، در این تلفن‌هوشمند گنجانده نشده‌ است.

بنابر اظهار نظر منبع آگاه در مورد این بنچمارک، این یک پیش‌نمونه‌ی تولیدی است که برای انجام تست‌های مختلف در اختیار اپراتورهای مخابراتی قرار گرفته است.

Int2

نمونه‌های اولیه معمولا در یک شاسی معمولی قرار گرفته و مشخصات فنی آن‌ها را نیز نمی‌توان به‌عنوان گزینه ی نهایی مدنظر گرفته شده برای ساخت عنوان کرد، از‌این رو هنوز نمی‌توان به‌طور یقین از بنچمارک مورد نظر و نتایج منتشر شده‌ی آن نتیجه‌گیری نمود.

Int3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات