پتنت جدید اپل برای بهبود تصحیح خودکار و انتخاب خودکار زبان

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اداره ثبت اختراعات و نشانه‌های ایالات متحده امریکا، اطلاعات مربوط به پتنت اپل برای «پنل مربوط به تصحیح خودکار متن قبل از ارسال اطلاعات» را منتشر کرده است. این پتنت در سال ۲۰۱۲ به ثبت رسیده و قرار است مشکلات نگارشی کاربر را به حداقل برساند.
تبلیغات

در حال حاضر ابزارهای مبتنی بر iOS قابلیت تصحیح خودکار متن وارد شده را دارند، حال پتنت جدید اپل این امکان را میسر می‌کند که پیش از ارسال متن، پنل خاصی نمایش داده شده و متن را مجددا به کاربر نشان دهد و در صورت تایید آن را ارسال کند. اما واقعا چنین موضوعی اختراع محسوب می‌شود و باید آن را ثبت کرد؟

وقتی پنجره پیش‌نمایش متن روی صفحه نمایش داده شد، در صورتی که متن مورد تایید کاربر باشد با فشار دادن دکمه Send قادر به ارسال پیام خواهد بود.

در صفحه پیش‌نمایش پیغام، کاربر به گزینه‌های رفع مشکلات نگارشی، رد یا چشم‌پوشی و تایید پیشنهاد‌های رفع مشکلات نگارشی دسترسی خواهد داشت. این پتنت برای کاهش میزان خطای پیغام‌های  ارسال شده از ابزارهای اپلی ثبت شده است.

پتنت بعدی اپل که در سال ۲۰۱۲ به ثبت رسیده مربوط به انتخاب خودکار زبان براساس فاکتورهای مختلف است. این فاکتورها شامل مواردی همچون زبان انتخاب شده در آخرین پیغامی که به مخاطب ارسال گردیده یا براساس محتوای متن دریافت شده از مخاطب، می‌شود. این ابزار به سرویس ابری متصل می‌شود تا بتواند زبان صحیح را به درستی انتخاب کند. البته کاربر هر زمان که کاربر بخواهد می‌‌تواند زبان مورد نظر خود را انتخاب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات