پشنهاد تشویقی مایکروسافت: با تحویل آیفون 4، آیفون 4S و گلکسی S2 خود، یک لومیا 1520 یا 1020 دریافت کنید

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
ابتدای هفته‌ی جاری فروشگاه مایکروسافت پیشنهادی را ارائه کرده بود که براساس آن از هدف خود مبنی بر خرید تبلت‌ها و تلفن‌های‌هوشمند کاربران به قیمت 250 دلار پرده برداشت. اما دیروز این کمپانی پیشنهاد‌های خرید خود معرفی کرد که حاوی نکات جالب توجهی است. کاربران قادر خواهند بود تا با تحویل آیفون 4، آیفون 4S و گلکسی S2 خود، یک دستگاه لومیا 1020 یا لومیا 1520 را از آن خود کنند.
تبلیغات

همانطور که در تصویر ملاحظه می‌کنید، مایکروسافت در تبلیغ خود، نماد اندروید و اپل را درون سصل زباله قرار داده است. این پیشنهاد تشویقی تنها تا 11 اسفند ماه ادامه دارد، هرچند درصورت اتمام موجودی انبارهای اختصاص داده شده به این امر، شاید زمان انجام این طرح پیش از موعد مقرر به پایان برسد. در آگهی تهیه شده برای این پشنهاد تشویقی، موارد جالب توجهی وجود دارد که در ادامه خلاصه‌ای از موارد مهم را انتخاب کرده‌ایم.

MicrosoftTrade

برای استفاده از این پشنهاد تشویقی، باید تلفن‌هوشمند تحویلی کاملا سالم بوده و تمامی قابلیت‌های آن به‌خوبی کار کنند، همچنین نباید هیچ‌یک از قطعات آن معیوب یا ناقص باشد. صفحه‌ی نمایش شکسته یا ترک برداشته، قاب معیوب یا عدم تنظیم قفل برای صفحه‌ی نمایش از جمله‌ی مواردی است که نمی‌توان از طریق آن‌ها از این پشنهاد استفاده کرد. همچنین تلفن‌های‌هوشمند تحویلی باید از شارژ و سایر لوازم جانبی اصلی خود برخوردار باشد. برای دریافت تلفن‌هوشمند جدید، باید یکی از تلفن‌های‌هوشمند سری لومیا را که شامل لومیا 1020 یا لومیا 1520 است، انتخاب کنید.

در صورتی که یکی از تلفن‌های‌هوشمند برشمرده را دارا هستید، می‌توانید آن را با یک تلفن‌هوشمد جدید از سری لومیا یا اعتبار خرید از فروشگاه ویندوز تعویض کنید. هرچند برای برخورداری از چنین معامله‌ی وسوسه‌کننده‌ای باید به یکی از فروشگاه‌های مایکروسافت که فقط در ایالات متحده و کانادا موجود است، مراجعه کرده و در صورتی که چنین خدماتی در آن محل ارائه می‌شود، اقدام به مبادله‌ی تلفن‌هوشمند قدیمی خود نمایید.

این تصمیم یک استراتژی هوشمندانه از جانب مایکروسافت است، که از جنبه‌ی دیگر مشکل خرده‌فروشی ردموندی‌ها را بیش از پیش عیان‌تر می‌کند، چراکه این کمپانی فاقد فروشگاه‌های مخصوص به خود برای خرده‌فروشی در نقاط مختلف جهان است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات