آیا نسل بعدی نکسوس 10 توسط اچ‌تی‌سی توسعه داده خواهد شد؟

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
امروز رسانه‌های تایوانی مملو از اخباری بودند که از عرضه‌ی تبلتی ساخت اچ‌تی‌سی تحت نام سری نکسوس گوگل در سه‌ماهه‌ی سوم سال 2013 میلادی حکایت داشتند. اولین نسخه از محصولات سری نکسوس توسط اچ‌تی‌سی به بازار عرضه شده است و با افزایش شایعات در مورد عدم تولید محصولات سری نکسوس از سال 2015 میلادی، شاید گوگل درصدد بستن دفتر سری محصولات نکسوس با تولید اچ‌تی‌سی است.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی واکنشی در برابر این خبر نشان نداده است، یعنی عدم تکذیب و تایید این خبر، نشان از بی‌توجهی اچ‌تی‌سی به شایعات مطرح شده است. اچ‌تی‌سی پیش از این نیز شانس خود را در بازار تبلت‌ها با ارائه‌محصولاتی چون فلایر و جت‌استریم آزموده است، اما نتیجه عرضه‌ی این محصولات جز شکست چیزی برای اچ‌تی‌سی دربر نداشته است و علت آن قیمت تعیین شده برای این محصولات بوده است که خود به خود این محصولات را از میدان رقابت خارج کرده است.

گوگل در سال 2013 نسل جدیدی از تبلت‌ خود را در اندازه‌ ی 10 اینچ به بازار عرضه نکرد، ا‌ز‌این‌رومی‌توان به این نتیجه رسید که می‌توان شاهد عرضه‌ی نسخه‌‌ی جدیدی از این تبلت در سال جاری میلادی باشیم. بازار تبلت‌های 10 اینچی یکی از حوزه‌های بازار فناوری است که قدرت انتخاب محصولات برتر در آن محدود به شماری از تبلت‌ها است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات