تصویر نمای جلویی گوشی HTC M8 فاش شد

پنج‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
یک روز پس از لو رفتن تصویر پشت این گوشی که حکایت از دوربین دوگانه و دو فلش LED داشت، حال شاهد نمای جلویی و اصلی نسل بعدی پرچمدار HTC هستیم. جریان لو رفتن تصاویر و مشخصات فنی، چه سیاست خود شرکت‌ها باشد و چه خلاف میل آن‌ها، می‌توان گفت تقریبا چیز ناگفته‌ای در خصوص HTC M8 باقی نگذاشته است.
تبلیغات

 بر اساس آنچه از این دو تصویر بر می‌آید، این گوشی شباهت بسیاری به نسل پیشین خود، HTC One دارد اما دو تغییر عمده نیز به خوبی قابل مشاهده است؛‌ در M8 خبری از کلیدهای سخت‌افزاری یا خازنی نیست که وظیفه‌ی حرکت در رابط کاربری دستگاه را بر عهده کلیدهای نرم‌افزاری اندروید می‌گذارد و حاشیه‌های کناری صفحه‌نمایش نیز به شکل قابل توجهی کمتر شده است. در مجموع می‌توان گفت تمام آنچه در مقابل کاربر قرار خواهد گرفت صفحه‌نمایش است، و قاب دستگاه کمترین مزاحمت را ایجاد خواهد کرد. گفته می‌شود که این کلیدهای نرم‌افزاری همانطور که در تصویر زیر می‌بینید با کشیدن انگشت بر روی صفحه به سمت پایین محو شده و تمامی فضای صفحه‌نمایش را در اختیار محتوا قرار خواهند داد.

HTC-M8-11

ذکر این نکته ضروری است که منبع اصلی این تصاویر در حال حاضر آن‌ها را حذف نموده که در کتاب لغت ما چنین اقدامی به معنی واقعی بودن تصاویر فاش شده و تعلق آن‌ها به پرچمدار بعدی HTC است. مشخصات فاش شده در خصوص HTC M8 تا کنون از قرار چیپ پردازشی اسنپدارگون 800، صفحه‌نمایش تمام اچ‌دی 5 اینچی، 2 گیگابایت رم، دو دوربین پشتی 5 مگاپیکسل و اندروید 4.4.2 کیت‌کت با همراهی رابط جدید سنس است. گفته می‌شود که این دستگاه در یک مراسم رسمی در نیویورک، طی ماه مارس رونمایی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات