اپل تولید آیفون 4 را برای کشورهای برزیل، اندرونزی و هند از سر می‌گیرد

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
بنا بر گزارشات، اپل در حال راه‌اندازی مجدد خط تولید آیفون 4 برای فروش این دستگاه در کشورهای هند، برزیل و اندونزی است. پیش‌تر نیز گزارش شده بود که اپل آیفون 4 را در هند خواهد فروخت ولی مشخص نبود که آیا این شرکت تولید این مدل از رده خارج شده را از سر خواهد گرفت و یا باقی مانده‌ی انبارهای خود را به این کشور صادر خواهد کرد.
تبلیغات

 با استناد به گفته‌های سه نفر از کسانی که در جریان برنامه‌های اپل قرار دارند، ارائه‌ی یک آیفون ارزان قیمت در کشورهای ذکر شده، باعث خواهد شد این کمپانی بتواند بخشی از بازار خود را در کشورهای در حال توسعه باز یابد. گفته می‌شود که شریک اپل در تولید قطعات، یعنی فاکسکان هم‌اکنون تولید این دستگاه‌ها را آغاز کرده است.

سازنده‌ی مک‌بوک و آیپد، با هدف قرار دادن یک محدوده‌ی قیمتی پایین‌تر خواهد توانست بخشی از بازار را از مدل‌های گرند و اس 4 مینی سامسونگ رویگردان کرده و سهم از دست رفته‌ی خود را تا حدودی باز یابد. دلیل اصلی عدم موفقیت اپل در این بازارها محدوده قیمتی بالا و عدم وجود دستگاه مقرون به صرفه در محصولات این شرکت است.

اپل با ارائه مجدد آیفون 4، اولین باری است که اقدام به تولید مجدد یک محصول متوقف شده می‌کند. این کمپانی پس از معرفی آیفون 5s و 5c تولید آیفون 4 را متوقف ساخت و اکنون خط تولید این شرکت شامل مدل‌های مذکور بعلاوه‌ی آیفون 4S سال 2011 است. در کشور هند آیفون 5S اپل با قیمت معادل 856 دلار و آیفون 5C با قیمت معادل 670 دلار به فروش می‌رسد؛ آیفون 4های جدید به زودی با قیمت معادل 360 دلار در این کشور عرضه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات