مدل مفهومی بوگاتی ویرون اصلی، برای اولین بار پس از سال ۱۹۹۹ به نمایش گذاشته می‌شود

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
تاکنون نسخه‌ها و مدل‌های مختلفی از بوگاتی ویرون تولید شده‌اند؛ اما مدل مفهومی اصلی این خودرو تاکنون تنها در سال ۱۹۹۹ در نمایشگاه خودروی توکیو به صورت عمومی به نمایش گذاشته شده‌است. حال این خودروساز اعلام کرده‌است که طرح مفهومی ویرون EB 18/4 اصلی که آغازگر تمامی مدل‌های بوگاتی ویرون است را بار دیگر به نمایش خواهد گذاشت.
تبلیغات

با وجود تمامی نسخه‌های اختصاصی و انواع مختلفِ بوگاتی ویرون که سال به سال تولید می‌شوند، شاید اکنون زمان مناسبی باشد تا نگاهی به خودرویی که همه‌ی این مدل‌ها از آن آغاز شدند، بیاندازیم. بوگاتی اعلام کرده‌است که تحقیقات طراحی ویرون EB 18/4 اصلی را در نمایشگاه سالن رتروموبیل پاریس نمایش داده خواهد شد. بعد از آغاز به کار این مدل مفهومی در نمایشگاه خودروی توکیو در سال ۱۹۹۹، این نخستین باری است که این خودرو به صورت عمومی به نمایش گذاشته خواهد شد.

نگاهی به تصاویر بوگاتی ویرون اصلی در حالت طرح مفهومی به ما یادآور خواهد شد که این خودروساز در ساختن مدل ۱۰۰۱ اسب بخاری سال ۲۰۰۵ تا حد بسیار زیادی از طراحی نخستین آن پیروی کرده‌است. با دیدن تصاویر  مدل اصلی این خودرو ، می‌توان از مقایسه منحنی‌های زیبای آن  با ویرون ۱۶.۴ گراند اسپورت ویتسه ( یک مدل بروز شده‌ی بدون سقف با ۱۲۰۰ اسب بخار قدرت و سرعت نهایی ۴۱۰ کیلومتر بر ساعت) لذت برد.

تصاویر مربوط به بوگاتی ویرون اصلی ۱۹۹۹

تصاویر مربوط به ویرون ۱۶.۴ گراند اسپورت ویتسه ۲۰۰۵

[widgetkit id=780]

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات