تصویر افشا شده استفاده از دکمه‌های نرم‌افزاری روی نمایشگر HTC M8 را نشان می‌دهند

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
از آن‌جایی که به‌نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی M8 اولین تلفن‌هوشمند این کمپانی تایوانی باشد که به جای بهره‌گیری از دکمه‌های اختصاصی سخت افزاری، از دکمه های نرم‌افزاری روی نمایشگر بهره خواهد برد، گمانه‌زنی‌های مختلفی در این مورد انجام شده است که سعی در حدس زدن نحوه قرار گرفتن این کلیدها دارند.
تبلیغات

براساس یکی از منابع از داخل اچ‌تی‌سی، تصویری که امروز فاش شده است، شاید نشان‌دهنده‌ی نحوه قرارگیری کلید‌های مورد نظر در روی صفحه‌ی نمایش این تلفن‌هوشمند باشند. ترکیب مورد استفاده توسط اچ‌تی‌سی با سایر محصولاتی که از این ویژگی استفاده کرده‌اند، تفاوت چندانی ندارد. از جمله‌ی این ابزارهای می‌توان به نکسوس 5 گوگل یا محصولات اخیر موتورولا و ال‌جی اشاره کرد. از آنجایی که اچ‌تی‌سی پیش از این در سایر محصولاتی که در سال 2013 عرضه شده است از دو کلید Home و Back استفاده کرده، از‌این‌رو بازگشت به ترکیب استفاده از سه کلید جای خوشحالی دارد.

تنها تفاوتی که در طراحی این کلیدها موجود است، در کلید Back است که تصاویر کاملا گویای این تفاوت هستند. در تصویر زیر ترکیب کیدهای تعبیه شده در محصولات اچ‌تی‌سی را مشاهده می‌کنید که گویای تفاوت موجود در این تلفن‌های‌هوشمند است.

HTCM8Int

شاید برخی ار کاربران استفاده از کلیدهای فیزیکی را ترجیح دهند، اما استفاده از کلیدهای روی صفحه‌ی نمایش برای ابزار‌هایی با صفحه‌‌ی نمایش بزرگ بسیار مناسب‌تر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات