تماشا کنید: اولین تیزر رسمی معرفی لامبورگینی هوراکان

جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی لامبورگینی اولین تیزر تبلیغاتی مدل جدید خود را که هوراکان نام گرفته است، منتشر کرد. این کمپانی ایتالیایی که هم‌اکنون زیر پرچم فولکس‌واگن آلمان به فعالیت مشغول است، هفته‌ی پیش رو و در جریان برگزاری نمایشگاه خودروی ژنو از جدیدترین خودروی خود پرده خواهد برداشت تا علاقمندان طنین دلنواز نعره‌های جدیدترین گاو خشمگین ایتالیایی را بشنوند.
تبلیغات

هوراکان جایگزینی برای مدل موفق گایاردو است که در زمان تولید موفقیت‌ها و آمار فروش بی‌نظیری را از خود به‌جای گذاشت. همانطور که در این تیزر ویدئویی نیز مشاهده می‌کنید، این خودروساز نوید یک خودروی سوپراسپورت چالاک را داده است که علاقمندان می‌توانند مراسم معرفی آن را بصورت زنده از نمایشگاه خودروی ژنو در تاریخ 13 اسفندماه به نظاره بنشینند.

لینک دانلود ویدئو

این خوردو با الهام گرفتن از شش ضلعی طراحی شده است. یک موتور 5.2 لیتری V10 بهینه شده که پیش از این نیز در گایاردو مورد استفاده قرار گرفته بود، نیروی 602 اسب‌‌بخاری مورد نیاز این خودروی خشمگین را در کالبد آن خواهد دمید. همچون سایر خودروهای تولیدی لامبورگینی برای حفظ توازن موتور در میانه‌ی خودرو قرار گرفته است. براساس اطلاعات ارائه شده این خودرو قادر است به حداکثر سرعت 325 کیلومتر بر ساعت دست یابد. این سوپراسوپرت همچنین قادر است در فاصله‌ی 3.2 ثانیه از سرعت صفر به صدکیلومتر در ساعت دست یابد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات