اکسپریا Z2 پرچمدار نیمه اول ۲۰۱۴ سونی است، در نیمه دوم منتظر Xperia Z3 با طراحی جدید باشید

جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
کوروزومیت یوشیرو،‌ مدیر بخش خلاقیت موبایل سونی طی گفتگویی که با یک رسانه ژاپنی داشته در باره دو پرچمدار جدید این شرکت Xperia Z2 و Xperia Z2 Tablet صحبت نموده و اطلاعات جالبی را در مورد چرخه ارایه تلفن‌های پرچمدار این شرکت در سال ۲۰۱۴ ارایه کرده است.
تبلیغات

وقتی از یوشیرو پرسیده شده که چرا سونی با فاصله زمانی نسبت کمی نسبت به Z1 تلفن Z2 را معرفی نموده، گفته است که صنعت موبایل با سرعت بسیار بالایی در حال حرکت است و سونی نیز برای پاسخ به نیاز بازار پرچمدار جدید خود را با فاصله زمانی کمی نسبت به نسخه قبلی عرضه می‌کند.

او در ادامه صحبت خود تایید نموده که سونی همین استراتژی را در سال ۲۰۱۴ نیز بکار خواهد گرفت و اکسپریا Z2 در واقع پرچمدار نیمه اول ۲۰۱۴ است. این بدین معنا است که سونی در نیمه دوم سال ۲۰۱۴ میلادی تلفن پرچمدار دیگری را که انتظار می‌رود نام آن Xperia Z3 باشد روانه بازار می‌کند.

مدیر بخش خلاقیت موبایل سونی همچنین به این موضوع اشاره کرده که سونی قصد ندارد روی یک طراحی باقی بماند. این جمله احتمالا به این معناست که ژاپنی‌ها سخت در تلاش هستند تا طراحی جدیدی را برای نسل بعدی تلفن‌های هوشمند خود خلق کنند. سونی از سال گذشته و برای تلفن‌های Xperia Z و Z1 و Z2 از ظاهر مشابه و از یک زبان طراحی واحد استفاده نموده است که حالا به نظر برخی از طرفداران این شرکت، تکراری شده است. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که پرچمدار نیمه دوم ۲۰۱۴ سونی،‌ با طراحی متفاوت و جدیدی روانه بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات