رایتل برای پیشنهاد فروش خط هم‌شماره خط کنونی‌تان با شما تماس خواهد گرفت

چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
از این پس تلفن گویای رایتل با شماره های همراه هموطنان تماس برقرار می‌کند تا آنها را در جریان موجود بودن هم شماره خط خود و همچنین نحوه خرید آن آگاه سازد. اگر مایل به خرید یک خط رایتل هم‌شماره به خط کنونی‌تان هستید می‌توانید کمی صبر کنید تا با قیمتی منطقی مستقیما از رایتل خط خود را بخرید.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی رایتل، با توجه به بالا بودن تقاضای هموطنان در خصوص خرید شماره مشابه خط تلفن همراه خود از رایتل و در جهت جلوگیری از سوء استفاده کلاهبرداران، شرکت رایتل قصد دارد تا با انجام یک پروژه ابتکاری با مشترکان تماس گرفته و به آنها پیشنهاد خرید سیم کارت رایتل مشابه شماره خودشان را بدهد.

این گزارش می افزاید: «در این شیوه یک سیستم گویا با شماره تماس 0920 با مشترکی که شماره وی مطابق با شماره موجود در رایتل می باشد تماس گرفته و شرایط خرید سیم کارت رایتل مشابه سیم کارت خود را تشریح می‌کند.»

گفتنی است در این طرح که با عنوان " عیدانه بیست " نام‌گذاری شده است قبل از تماس خودکار اپراتور رایتل با شماره های هموطنان، پیامکی با عنوان " رایتل " برای شماره همراه مورد نظر ارسال خواهد شد.

براساس این گزارش با استفاده از این روش نیاز هموطنان از طریق یک بستر امن و مطمئن برآورده شده و متقاضیان برای خرید خطوط این اپراتور، تنها هزینه مصوب خرید سیم کارت های دائمی رایتل (120 هزار تومان بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده) را پرداخت می‌کنند.

رایتل اولین اپراتور نسل سوم تلفن همراه ایران، در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌کند که از جمله این خدمات می توان به تماس تصویری، سرویس های چند رسانه ای، تلویزیون همراه و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات