پیش‌خرید اسمارت‌بند سونی در اروپا آغاز شد؛ گجت‌پوشدنی سونی در ابتدای فروردین ماه عرضه خواهد شد

چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
سونی در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2014 پرده از گجت‌پوشیدنی خود با نام اسمارت‌بند پرده برداشت. علاقمندان به استفاده از فناوری‌های مربوط به گجت‌های‌پوشیدنی هم‌اکنون می‌توانند اسمارت‌بند سونی را از طریق فروشگاه آنلاین محصولات سونی پیش‌خرید نمایند.
تبلیغات

این محصول با قیمتی برابر 79.99 پوند در بریتانیا و 99 یورو در اتحادیه اروپا به فروش خواهد رسید. فرش اسمارت‌بند در میانه‌های فروردین‌ماه در اروپا آغاز خواهد شد.

اسمارت‌بند از دو قسمت تشکیل شده است که شامل یک بند و سنسور اصلی است که در داخل این بند قرار می‌گیرد. بندهای توسعه داده شده برای این اسمارت‌بند در رنگ‌های مختلفی عرضه شده‌اند.

SmartbandInt2

گجت‌پوشیدنی سونی یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید هر 7 روز هفته و تمامی 24 ساعت شبانه‌روز را از آن استفاه کنید، چراکه این محصول کاملا ضد آب و گرد و غبار است. اسمارت‌بند قادر است به واسطه‌ی سنسور موجود در آن تمامی رویداد‌های شما را ثبت نماید. همچنین می‌توان اعلانیه‌هایی را نیز برای آن تنظیم کرد.

SmartbandInt1

سونی تایید کرده است که اپلیکیشن مربوط به این گجت در تاریخ 4 فروردین ماه در پلی‌استور گوگل قرار خواهد گرفت. این اپلیکیشن امکان ثبت و ضبط تمامی رویدادهای رخ داده با محوریت کاربران را در افکت‌ها و جلوه‌ی زیبایی امکان‌پذیر می‌کند.

لینک دانلود ویدئو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات