اندروید برای تازه‌کارها: چگونه به نسخه‌ی قبلی Google Maps برگردیم؟

چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ی موبایلی Google Maps اخیراً بروز رسانی را تجربه کرده است که به نظر بسیاری از کاربران نامناسب بوده و نارضایتی آن‌ها را به همراه داشته است. ممکن است شما نیز یکی از کسانی باشید که از این بروز رسانی احساس نارضایتی کرده و قکر می‌کنید که نسخه‌ی جدید، بسیاری از امکانات خوب قبلی خود را از دست داده و بخواهید به نسخه قبلی برگردید. با زومیت همراه باشید تا نحوه‌ی بازگشت به نسخه‌ی قبلی را بیاموزید.
تبلیغات

بسیاری از کاربران نسخه‌ی جدید، ویژگی‌هایی همچون My Cards را همچون عقب‌گردی ناامیدانه می‌دانند. بروز رسانی‌های شما به راحتی قابل برگشت هستند و با حذف آن‌ها می‌توانید به نسخه‌ی محبوب خود برگردید.

البته به خاطر داشته باشید که می‌بایست بروز رسانی خودکار اندروید را نیز غیر‌فعال کنید تا مجدداً این بروز رسانی‌ها بر روی دستگاه شما نصب نشوند.

androidpit-maps-uninstall-1

در مرحله‌ی اول کافی است به بخش تنظیمات دستگاه اندرویدی خود بروید و در بخش Apps یا مدیریت برنامه‌ها صفحه را به راست بکشید تا برنامه‌های نصب شده را مشاهده کنید. با پیدا‌کردن برنامه Maps و ضربه زدن روی آن صفحه‌ای باز می‌شود که در آن گزینه‌ی Uninstall Updates را مشاهده خواهید کرد. با انتخاب‌کردن آن می‌توانید تمامی به روزرسانی‌های مربوط به آن اپ را از دستگاه خود حذف کنید.

androidpit-maps-uninstall-2

پس از این کار برنامه‌ی Google Maps شما به حالت اصلی خود بر می‌گردد. البته همواره بروز رسانی‌ها در Google Play Store در دسترس خواهند بود؛ اما تا زمانی که شما اقدام به نصب آن‌ها نکنید نسخه‌ی مورد علاقه‌ی شما برایتان باقی خواهد ماند.

این فرآیند برای تمامی اپ‌های سیستمی دیگر نیز قابل اجرا است و Google Maps تنها مثالی ساده برای یادگیری این فرآیند است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات