مدل مفهومی اینترادو ممکن است اولین خودروی هیدروژنی هیوندای باشد

چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
درست است که هیوندای برای راه‌اندازی توسانِ هیدروژنی در ایالت کالیفرنیا برنامه دارد، ولی مدل مفهومی اینترادو می‌تواند به عنوان اولین خودروی فقط هیدروژنی هیوندای با طراحی کاملاً جدید باشد.
تبلیغات

با شکل ظاهری حبابی بزرگ، فضای داخلی چرمی نارنجی و اینکه می‌تواند به عنوان اولین خودروی هیدروژنی تولید هیوندای باشد، مدل مفهومی هیوندای اینترادو حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

19ge1qmcujnpojpg

در حال حاضر هیوندای برنامه‌ی راه‌اندازی تعداد اندکی توسان یا همان ix35 هیدروژنی را در کالیفرنیای جنوبی در سر دارد. کالیفرنیا تنها مکانی در ایالات متحده است که تعداد ایستگاه‌های سوخت هیدروژنِ قابل قبولی دارد (بین ۵ تا ۱۰ ایستگاه).

توسان‌های هیدروژنی دقیقاً معادل مدل‌های احتراق داخلی آن بوده و به نظر می‌رسد برنامه‌ی راه‌اندازی آنها یک برنامه‌ی آزمایشی برای سنجش نحوه‌ی پاسخ‌دهی بازار به خودروهای هیدروژنی می‌باشد.

ku-xlarge

مدل مفهومی اینترادوی سه، همان سیستم پیشرانه‌ی هیدروژنی را دارد؛ ولی با یک بدنه‌ی کاملا جدید. عکس‌های منتشر شده از اینترادو نشان می‌دهند که این خودرو یک کراس‌اور بسیار زیبا و جذاب است.

19ge1qs9u93jejpg

چرم نارنجی آن کمی عجیب به نظر می‌رسد و این خودرو از سیستم سرگرمی بدون تماس هیوندای که مانند کینکت عمل می‌کند، بهره می‌برد. هنگامی که هیوندای این طرح را توسعه داده و شروع به تولید خودروهای هیدروژنی کند، تعجبی نخواهد داشت اگر اولین خودروی هیدروژنی تولیدی آنها بسیار بسیار شبیه به اینترادو باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات