جدل و کُری‌خوانی اچ‌تی‌سی برای سامسونگ و تشبیه گلکسی S5 به چسب زخم!

سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
با گذشت ساعاتی از معرفی نسل جدید پرچمدار سامسونگ، مجادلات اینترنتی همچنان ادامه دارد. برخی از کارکنان کمپانی اچ‌تی‌سی با انتشار تصاویری از گلکسی S5، این تلفن‌هوشمند را به استهزا گرفته‌اند.
تبلیغات

این افراد ابتدا پیشنهاد داده‌اند تا کاربرانی که تصمیم به خرید گلکسی S5 دارند به انتظار معرفی پرچمدار اچ‌تی‌سی بنشینند و پس از معرفی آن در صورت تمایل به سراغ خرید گلکسی S5 بروند. پس از این توییت، مدیر شاخه‌ی ایالات‌متحده‌ی کمپانی اچ‌تی‌سی نیر با انتشار تصویری از نسخه ی طلایی گلکسی S5، این تلفن‌هوشمند را با چسب‌زخم مقایسه کرده است. این تصویر اصالتا متعلق به حساب‌کاربری جوانا‌ استرن است که هم اکنون در وال‌استریت ژورنال به فعالیت مشغول است.

تهیه‌کنندگان این تصویر با استفاده از رنگ طلایی و همچنین استفاده از الگوی سوراخ مانند قاب پشتی گلکسی S5 آن را شبیه به رویه‌ی چسب‌های زخم کرده‌اند.

The Galaxy S5 Gold, or what I call the Galaxy S5 Band-Aid pic.twitter.com/xU5fzvWrvz— Joanna Stern (@JoannaStern) February 24, 2014

شاید اچ‌تی‌سی به پشتوانه‌ی نسخه‌ی طلایی رنگ پرچمدار خود که از بدنه‌ی فلزی بهره می‌برد و تا حدودی به آیفون 5S طلایی اپل شباهت دارد، اقدام به انتشار چنین تصویری کرده است.

سامسونگ گلکسی S5 را دیروز معرفی کرده است که در تاریخ 22 فروردین ماه به بازار عرضه خواهد شد. گلکسی S5 در دو نسخه‌ی عرضه خواهد شد که شامل یک نسخه با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 801 با فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتزی و تراشه‌ی هشت هسته‌ای اگزینوس با فرکانس کاری 2.1 گیگاهرتزی است. گلکسی S5 در سه رنگ آبی، سفید و مشکی به بازار عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد این نوع از جدل‌ها بین برندهای مطرح چیست؟ آیا این نوع از تبلیغات یا ضد تبلیغ‌ها کار درستی است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات