حالت Power Saving Mode در گلکسی اس ۵ چه کار می‌کند؟

سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
همه ما با حالتی که در آن تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها، با بهینه کردن عملکرد اپلیکیشن‌ها و ابزارهای ارتباطی خود، باعث کاهش مصرف انرژی و افزایش طول عمر باطری می‌گردند، آشنا هستیم. سامسونگ نیز در کنفرانس معرفی گلکسی اس ۵ حالت Power Saving Mode را معرفی کرد که قرار است طول عمر باتری این تلفن را افزایش دهد.
تبلیغات

 اگر محصول جدید سامسونگ، نتوانسته نظر شما را چندان به خود جلب کند، شاید طول عمر باطری قابل توجه آن بتواند اندکی در دیدگاه‌های شما چرخش ایجاد کند. به گفته سامسونگ، گلکسی اس‌5 با طول عمر باطری 10 ساعته برای وبگردی و 12 ساعته برای پخش ویدیو، تجربه خیال شما را از عمر باطری آسوده خواهد کرد.  

حالا نوبت به تغییرات اعمال شده در حالت نگه‌داری انرژی می‌رسد. این حالت که اکنون ultra power-saving mode نام گرفته است، به شما کمک خواهد کرد تا در مواقعی که برای مثال  بی وقفه 11 ساعت در حال تماشای ویدیو هستید، با فعال‌سازی آن، صفحه نمایش به رنگ سیاه و سفید در آید و تمامی سرویس‌های غیر ضروری نیز غیر فعال گردند. همچنین شاید بد نباشد که بدانید اگر تلفن خود را در حالی که تنها 10 درصد از شارژ را در خود نگه داشته در حالت استندبای قرار دهید، تا 24 ساعت دوام خواهد آورد. هر چند بعید می‌رسد برای کاربری، باقی ماندن شارژ  تا یک هفته هم، وقتی دستگاه در حالت استند بای قرار داشته باشد، دردی را دوا کند.

برای مشاهده کلیه مقالات مرتبط با کنگره جهانی موبایل می‌توانید به صفحه اختصاصی MWC 2014 مراجعه نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات