LaCie دیسک سخت 5 ترابایتی خود را معرفی کرد: سرعت چرخش 7200 دور بر دقیقه، پشتیبانی از تاندربولت 2

سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
لیسی توانسته اولین هارد دیسک ۵ ترابایتی خود را روانه بازار کند. این هارد دیسک اتصال تاندربولت را نیز پشتیبانی می کند تا کاربران کامپیوترهای مک نیز بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند.
تبلیغات

لیسی یکی از شرکت های معروف تولید کننده لوازم جانبی برای محصولات اپل است. شرکت های سازنده هارد دیسک به تازگی هارد دیسک های ۵ ترابایتی خود را معرفی کرده اند، اما بنظر می‌رسد لیسی اولین شرکتی است که هارد دیسک با این ظرفیت را به بازار عرضه خواهد کرد.

LaCie اعلام کرده که هارد دیسک ۵ ترابایتی با دور 7200 RPM هم اکنون در دسترس است. این هارد در مجموع دارای ۵ پورت تاندربولت که ۳ پورت تاندربولت و ۲ پورت تاندربولت ۲ است. ممکن است کمی عجیب باشد اما جالب است بدانید که این کمپانی هارد ۵ ترابایتی خود را بصورت تک درایو عرضه خواهد کرد.

لیسی می‌گوید هارد دیسک ۵ ترابایتی میزان ذخیره اطلاعات را به میزان قابل توجهی افزایش داده و با همان طرح قبلی و در ابعادی جمع و جورتر برای صرفه جویی در فضای میز کار شما طراحی شده است. همچنین برای کسانی که به سرعت بالای انتقال اطلاعات نیاز دارند هارد دیسک ۲۵ ترابایتی با ۵ پورت تاندربولت با سرعت ۷۸۵ مگابایت در دسترس است. لیسی می‌گوید این یک راه حل عالی برای حرفه‌ای‌های صنعت فیلم مخصوصا کسانی که با ویدیوهای 4k کار می‌کنند، است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات