تلفن GALAXY S5 سامسونگ 22 فروردین 1393 وارد بازار می‌شود

سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۸
مطالعه 1 دقیقه
اگر از طرفداران سامسونگ هستید و در پی عرضه شدن محصول جدید این شرکت در بازارهای جهانی هستید، باید بگوییم تا نیازی نیست تا چند وقت نگاه‌هایتان را به ویترین فروشگاه‌ها بدوزید. چرا که سامسونگ در ادامه کنفرانس مطبوعاتی‌اش، زمان عرضه این تلفن هوشمند را اعلام کرده و خبر خوش برای طرفداران غول کره‌ای آن است که نیازی نیست مدت چندانی انتظار بکشند.با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری را از این موضوع در اختیارتان قرار دهیم.
تبلیغات

سامسونگ در ادامه کنفرانس مطبوعاتی‌اش در کنگره جهانی موبایل در کشور اسپانیا، اعلام کرد که ویترین فروشگاه‌ها، یازدهم ماه آپریل سال جاری میلادی مصادف با 22 فروردین 1393، میزبان نسخه بعدی سری  Galaxy S5 خواهند بود. بنابراین علاقمند سامسونگ از هم اکنون باید در فکر جمع آوری هزینه لازم جهت خرید این یک محصول سامسونگی در بعد از تعطیلات نوروزی باشند. 

در حال حاضر اپراتورهای معتبر آمریکایی و اروپایی از جمله Vodafone و T-Mobile آمادگی خود را برای فروش این محصول اعلام کرده‌اند. 

هنوز صحبتی از قیمت به میان نیامده است. باید منتظر باشیم و ببینیم که سامسونگ چه قیمتی را برای عضو تازه معرفی شده خانواده خود برخواهد گزید و آیا می‌تواند گردونه رقابت را به میل خود بچرخاند؟ آیا تاریخ تکرار خواهد شد و فروش کم‌نظیر نسل قبلی در ماه آینده برای کره‌ای‌ها تکرار خواهد شد یا خیر؟

برای مشاهده کلیه مقالات مرتبط با کنگره جهانی موبایل 2014 می‌توانید به صفحه اختصاصی MWC 2014 مراجعه نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات