سامسونگ میزان فروش تلفن‌های سری GALAXY S طی چهارسال گذشته را اعلام نمود: فروش 200 میلیون واحد

سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
لحظاتی پیش، بارسلونای اسپانیا میزبان ده‌ها خبرنگاری بود که خود را برای مراسم معرفی یکی از مورد انتظارترین محصولات دنیای موبایل آماده می‌کردند. تلفنی که همچون لقب کهکشانی‌اش، به قدری فروش خارق‌العاده‌ای را تجربه کرده که در پی خود، نام کره‌ای‌ها و سامسونگ را  بر سر زبان‌ها انداخته است و نگاه میلیون‌ها کاربر مشتاق را به خود معطوف داشته است. فکر می‌کنید که در طی این چند سالی که از عمر ستاره‌های کهکشانی‌ کره‌ای می‌گذرد، چند میلیون دستگاه به فروش رفته است؟ با ما همراه شوید تا جواب شما را در ادامه این مطلب از زبان خود سامسونگ بازگو نماییم.
تبلیغات

 همه ما به نقش بزرگی که سامسونگ در دنیای تکنولوژی ایفا می‌کند واقف هستیم. شرکتی که اکنون یکی از قطب‌های بازار موبایل محسوب می‌شود و میلیون‌ها طرفدار پر و پا قرص را نه تنها در خانه خود، بلکه در سرتاسر دنیا برای خود جمع کرده است. اما واقعا این سهم بزرگ،‌ چقدر بزرگ است؟‌ آنطور که سامسونگ در کنفرانس مطبوعاتی‌اش در کنگره جهانی موبایل بیان می‌کند، آن‌ها از سال 2010 تاکنون که اولین خط تولید سری GALAXY S را کلید زده‌اند، بیش از 200 میلیون دستگاه به فروش رسانیده‌اند. این در حالی است که غالب فروش اعلام شده،‌ در طی یکی دو سال اخیر عاید غول کره‌ای شده است.

اگر بخواهیم بیشتر از این به جزئیات توجه کنیم، آمار فروش 40 میلیونی از GALAXY S4  در پاییز گذشته نشان می‌دهد که کره‌ای‌ها غالب مشتریان پر و پاقرص خود را در همین یکی دو سال اخیر به سوی خود جلب نموده‌اند. 

نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ با معرفی پنجمین سری از خانواده GALAXY، باز هم رکورد خارق‌العاده‌ای برجای خواهد گذاشت یا سیر صعودی فعلی این شرکت با سقوط آزاد یا افول نسبی مواجه خواهد شد؟

برای مشاهده کلیه مقالات مرتبط با کنگره جهانی موبایل 2014 می‌توانید به صفحه اختصاصی MWC 2014 مراجعه نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات