ZTE جدیدترین فبلت خود به نام Grand Memo II LTE را معرفی کرد: صفحه نمایش 6 اینچ و اندروید کیت‌کت

دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی چینی ZTE امروز و طی یک کنفرانس مطبوعاتی در کنگره جهانی موبایل که در شهر بارسلون اسپانیا در حال برگزاری است، جدیدترین محصول خود که یک فبلت 6 اینچی است را معرفی کرد. این محصول جدید که در اصل نسخه جدید فبلت Grand Memo است، Grand Memo II LTE نام دارد و قیمت نسخه آنلاک آن نیز در حدود 300 دلار است.
تبلیغات

ZTE در توصیف این محصول، آن‌را فوق باریک نامیده است. ضخامت این فبلت تنها 0.28 اینچ می‌باشد که در نوع خود بسیار باریک تلقی می‌شود.

همچنین طول این گوشی 6.33 اینچ و عرض آن نیز 3.26 اینچ می‌باشد. این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش 6 اینچ با رزولوشن اچ‌دی می‌باشد که از نقطه نظر اندازه، 0.3 اینچ از نسل پیشین خود بزرگ‌تر است. بر اساس اطلاعاتی که از کمپانی ZTE پیرامون این محصول به بیرون درز کرده، Grand Memo II LTE مجهز به پردازنده اسنپدراگون 400 است. استفاده از این پردازنده را می‌توان تنها نقطه ضعف این محصول دانست؛ زیرا نسل پیشین این فبلت مجهز به پردازنده اسنپدراگون 800 بود.

Grand Memo II LTE تحت سیستم عامل اندروید کیت کت کار می‌کند و ZTE نیز از آخرین نسخه از رابط کاربری خود یعنی MiFavor 2.3 در آن استفاده می‌کند که همزمان با فبلت جدید این کمپانی معرفی شد.

در قسمت پشتی این دستگاه نیز یک دوربین با رزولوشن 13 مگاپیکسل قرار گرفته و یک دوربین با رزولوشن 5 مگاپیکسل نیز در قسمت جلویی آن تعبیه شده است.

همچنین در بخش انتهایی این جلسه، ZTE از گوشی Open C خود که تحت سیستم عامل فایرفاکس کار می‌کند نیز پرده برداشت.

برای مشاهده کلیه مقالات مرتبط با کنگره جهانی موبایل 2014 می‌توانید به صفحه اختصاصی MWC 2014 مراجعه نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات