زوم‌اپ: ورزش و تندرستی

دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۵
مطالعه 4 دقیقه
دسترسی به اپلیکیشن‌های ایده‌آل و کاربردی، در بازار متنوع نرم‌افزار‌ها کار آسانی نیست. در این مقاله با مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها آشنا خواهید شد که به شما در داشتن تلفن هوشمند کاربردی‌تر کمک خواهند کرد. با بخش دیگری از زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

زوم‌اپ به صورت هفتگی و در روزهای یک‌شنبه منتشر می‌شود. در ادامه با ۱+۳ برنامه ورزشی، همراه زومیت باشید.

اگر اپلیکیشن کاربردی و خوبی می‌شناسید آن را از طریق آدرس app[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید.

BodySpace

BodySapce، محصولی که وب‌سایت معروف BodyBuilding است. اپلیکیشنی فوق‌العاده بر انجام فعالیت‌های بدنسازی مرتب و حرفه‌ای. به کمک BodySapce می‌توانید تصاویر تمرین‌های سایر کاربران را مشاهده و عکس‌های خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. به این ترتیب در کنار تمرین‌های روزانه، به کمک توصیه‌ها و اطلاعات دیگران، دقیق‌تر و بهتر به هدف خود می‌رسید. BodySpace، هزاران ویدئوی فوق‌العاده نیز در اختیار کاربر می‌گذارد که برای انجام صحیح تمرین‌ها بی‌نظیر هستند. تنها کافی است در اپلیکیشن ثبت‌نام (Register) کنید؛ دنیای ورزش حرفه‌ای در تلفن‌ شما خواهد بود.

زوم‌اپ: ورزش و تندرستی

دانلود اپلیکیشن BodySpace از فروشگاه آیتونز (۲۱.۹ مگا‌بایت) | فروشگاه گوگل‌پلی (۲۰ مگابایت)

Instant Heart Rate

Instant Heart Rate یکی از دقیق‌ترین اپلیکیشن مانیتور ضربان قلب در بازار است که نیاز به هیچ تجهیزات جانبی اضافه‌ای برای انجام کارهایش ندارد. برای انجام فعالیت‌های ورزشی، حتماً این اپلیکیشن را به کار بگیرید، تا بتوانید کنترل و نظارت بهتری روی فعالیت‌ها و سوخت‌ و سازهای بدن خود داشته باشید. دقت Instant Heart Rate توسط پزشکان، پرستاران، مربیان ورزشی و ۵ میلیون کاربر اپلیکیشن، بارها مورد تأیید قرار گرفته است.برای کار با اپلیکیشن، بعد از اجرای آن، انگشت خود را بر روی دوربین گوشی بگیرید. بعد از چند ثانیه ضربان قلب شما نمایش داده شده و یک نمودار لحظه‌ای، هر یک از ضربان‌های قلبتان را به تصویر می‌کشد.

دوربین داخلی گوشی، به کمک تغییر رنگ نوک انگشت که به طور مستقیم با پالس‌های ارسالی قلب در ارتباط است، ضربان قلب شما را محاسبه کرده و نمایش می‌دهد. این همان روشی است که پزشکان برای محاسبه میزان اکسیژن خون استفاده می‌کنند.

زوم‌اپ: ورزش و تندرستی

دانلود اپلیکیشن Instant Heart Rate از فروشگاه آیتونز (۱۸.۶ مگا‌بایت) | فروشگاه گوگل‌پلی (۴.۹ مگابایت)

Fooducate

اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارند که با اسکن‌ کردن بارکد مواد خوراکی، ارزش غذایی آن‌ها را به کاربران نمایش می‌دهند. اما اپلیکیشن خوش‌ساخت و کاربری Foodcute پا را از این فراتر می‌گذارد. اولین چیزی که بعد از اسکن بارکد مشاهده می‌کنید، ارزش و رتبه ماده غذایی، بر اساس الگوریتم پیشرفته اختصاصی Foodcute است که به شما در انتخاب محصولات در قفسه‌های فروشگاه کمک شایانی می‌کند.

اگر بخواهید دقیق‌تر و عمیق‌تر به ارزش غذایی مواد خوراکی بپردازید، می‌توانید به میزان کالری، میزان مواد مغذی و توصیه‌هایی درباره مصرف محصول مراجعه کنید که همگی توسط Foodcute برای شما فراهم شده‌اند. علاوه بر این، اپلیکیشن دارای امکاناتی است که سایر اپلیکیشن‌های مشابه از آن بی‌بهره‌اند: Foodcute به شما می‌گوید که آیا مردم این ماده خوراکی را دوست دارند یا خیر.اگر ماده خوراکی را دوست نداشته باشید، آن را دور می‌اندازید و اگر هم از آن خوشتان بیاید احتمالاً تا آخر آن را مصرف می‌کند. حقیقت این است که Foodcute این مورد را می‌فهمد و به شما و دیگران نمایش می‌دهد!

زوم‌اپ: ورزش و تندرستی

دانلود از اپلیکیشن Foodcute فروشگاه آیتونز (۱۲.۹ مگا‌بایت) | فروشگاه گوگل‌پلی (۱.۸ مگا‌بایت)

اپلیکیشن شما: اذان‌گو

اپلیکیشن‌ ایرانی اذان‌گو (Azangoo) توسط توسعه‌دهندگان تیم iOS مؤسسه نشر معارف تولید شده است. نرم‌افزاری خوش‌ساخت که قابلیت‌های زیادی را به کاربران خود عرضه می‌کند. برخی از ویژگی‌های اپلیکیشن اذان‌گو عبارتند از:

• قابلیت پخش و محاسبه زمان اذان براساس موقعیت جغرافیایی و فرمول‌های محاسباتی دلخواه• تقویم کامل سال جاری همراه با مناسبت‌ها و تعطیلات• قبله‌نمای دقیق براساس موقعیت جغرافیایی• قابلیت اطلاع‌رسانی اذان‌ها (‌ به صورت شخصی‌سازی شده)• قابلیت اطلاع‌رسانی در مورد نزدیک شدن به زمان قضای نمازهای یومیه• قابلیت اطلاع‌رسانی مناسبت‌های هر روز در زمان مورد نظر• قابلیت پخش اذان با صدای مؤذن دلخواه خود اشاره کرد.

زوم‌اپ: ورزش و تندرستی

دانلود اپلیکیشن اذان‌گو از فروشگاه آیتونز (۲۳.۳ مگا‌بایت)

 اگر برای دانلود کردن اپلیکیشن‌ها از گوگل‌پلی، با مشکل مواجه شده‌اید، به مقاله «ساده‌ترین روش دانلود نرم‌افزار‌های اندروید از گوگل پلی برای کاربران ایرانی» مراجعه نمایید.

این اپلیکیشن‌ها را دانلود نموده و تجربه کاربری خود را با ما در میان بگذارید. اگر اپلیکیشن خوبی می‌شناسید آن را از طریق آدرس app[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید. برای بهتر شدن زوم‌اپ نظرات خود را با مطرح نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات