تصاویر تلفن لومیا 630 نوکیا فاش شد: اولین ویندوزفون با دکمه‌های نرم‌افزاری روی نمایشگر

دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۳
مطالعه 1 دقیقه
امروز مایکروسافت برخی جنبه‌های سخت‌افزاری ویندوزفون 8.1 را مشخص کرد. حال یک تصویر از تلفن هوشمند نوکیا به بیرون درز کرده که مجهز به نسخه جدید سیستم عامل موبایل مایکروسافت خواهد بود.
تبلیغات

evleaks تصویری از تلفن لومیا 630 نوکیا (با نام رمز مانی‌پنی) را منتشر نموده که یک دستگاه ویندوز فون با دکمه‌های نرم‌افزاری روی نمایشگر را نشان می‌دهد. مایکروسافت این نوع دکمه‌ها را سافت‌کی نامیده و به نظر می‌رسد که تلفن‌های رده میانی یا رده ارزان‌قیمت ویندوزفون 8.1 از این نوع دکمه‌های نرم‌افزاری لمسی بهره گیرند. با توجه به استفاده از سافت‌کی به جای دکمه‌های لمسی مجزا و همچنین نحوه نام‌گذاری این تلفن به نظر می‌رسد که این دستگاه پرچمدار ویندوز فونی بعدی نوکیا نخواهد بود.

هنوز مشخص نیست که این تلفن هوشمند دارای چه ویژگی‌های سخت افزاری خواهد بود، اما شایعات حاکی از آنند که Lumia 630 مجهز به یک نمایشگر 4 اینچ و حافظه رم 1 گیگابایت خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که نوکیا یک نسخه دو سیم‌کارته از این محصول را نیز با نام لومیا 635 معرفی خواهد کرد.

Nokia Lumia 630, 2014 pic.twitter.com/hrxVCYfkiQ— @evleaks (@evleaks) فوریه 23, 2014

با توجه به سیاست جدید مایکروسافت برای عرضه تنوع بیشتری از تلفن‌های رده پایین، احتمالا شاهد گوشی‌های بیشتری با سیستم عامل جدید کمپانی، دکمه‌های نرم‌افزاری روی نمایشگر و پشتیبانی از دو سیم‌کارت باشیم. انتظار می‌رود که مایکروسافت ویندوز فون 8.1 را تا ماه آینده میلادی و نسخه توسعه‌دهندگان این سیستم عامل را در کنفرانس Build ارائه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات