هوآوی MediaPad X1 را با لقب باریک‌ترین فبلت 7 اینچی معرفی کرد؛ صفحه‌ی نمایش 7 اینچی، تراشه‌ی چهارهسته‌ای HiSilicon و دوربین 13 مگاپیکسلی

یک‌شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
آیا با وجود انواع فبلت‌ها در بازار باز هم نیاز به فبلت جدیدی با اندازه‌‌ی بزرگ‌تر احساس می‌شود؟ هوآوی در کنگره‌ی موبایل بارسلون پاسخ را با معرفی یک فبلت 7 اینچی با نام مدیاپد X1 داده است. با استفاده از این محصول غول‌پیکر می‌توان تماس‌های صوتی را نیز برقرار کرد.
تبلیغات

شاید این سخن کمی جالب توجه به‌نظر برسد، اما هوآوی مدعی شده است که این فبلت به‌گونه‌ای طراحی شده است تا برقراری مکالمات تلفنی نسبت به رقبای موجود در بازار سهل‌تر باشد. مدیاپد X1 دارای پهنای 103.9 میلی‌متری در کنار وزن 239 گرمی است، با این حال این محصول لقب باریک‌ترین و سبک‌وزن‌ترین تبلت موجود در بازار را در کنار رقبایی چون فون‌پد 7 ایسوس، کنندل‌فایر HDX آمازون و نکسوس 7 گوگل به دست‌ آورده است. هوآوی برای رفع عطش صفحه‌ی نمایش غول‌پیکر 7 اینچی با رزولوشن 1,920 در 1,200 از نوع LTPS این فبلت یک باتری 5,000 میلی‌آمپر ساعتی را داخل بدنه‌ی باریک 7.18 میلی‌متری آن گنجانده است.

MediaPadX1Int

از دیگرمشخصات فنی این فبلت می‌توان به دوربین 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 در عقب و 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 در جلو برای انجام مکالمات ویدئویی اشاره کرد. همچنین حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی برای آن در نظر گرفته شده است که می‌توان با استفاده از کارت حافظه‌ی میکرو SD حافظه‌ی مورد نیاز را تا 32 گیگابایت افزایش داد. تراشه‌ی مورد استفاده در این تلفن‌هوشمند HiSilicon Kirin 910 ساخت هوآوی است که چهارهسته‌ی مبتنی بر Cortex-A9 با فرکانس کاری 1.6 گیگاهرتز مغز متفکر آن محسوب می‌شود. دو گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار پردازنده‌ی گرافیکی Mali-450 MP4 پردازنده‌ی این محصول را همراهی می‌کند. برای اتصال به شبکه‌های بی‌سیم نیز از استاندارد 802.11n استفاده شده است. هوآوی قیمت این تلفن‌هوشمند غول‌پیکر را 399 یورو در نظر گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات