سرفیس‌مینی اواخر خرداد ماه سال آتی به بازار عرضه خواهد شد

یک‌شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
براساس اطلاعات ارائه شده توسط منابع موجود در چرخه‌ی تولید محصولات در تایوان، مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی محصولات جدید قابل حملی با صفحه‌ی نمایشی به اندازه‌ی 8.5 اینچ است. مایکروسافت در نظر دارد تا این ابزار را در ماه ژوئن و در جریان برگزاری Computex 2014 به بازار عرضه کند. یکی از این ابزار‌ها سرفیس‌مینی خواهد بود که اخیرا نیز شایعاتی در این مورد مطرح شده بود. شاید مایکروسافت این محصول را در ماه آوریل به بازار عرضه کند.
تبلیغات

براساس اطلاعاتی که توسط دیجی‌تایمز منتشر شده است، این تبلت از یک سیستم‌عامل ترکیبی برگرفته از ویندوز RT و ویندوزفون بهره خواهد برد.به‌ نظر می‌رسد ابزار‌هایی که در ماه ژوئن سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهند شد، از سیستم‌عاملی استفاده خواهند کرد که از ترکیب ویندوزفون و ویندوز RT حاصل شده است.

براساس اطلاعاتی که توسط منابع ارائه شده است، مایکروسافت تبلت‌های 8.5 اینچی و کوچکتر خود را در رده‌ی بازار تبلت‌ها و تلفن‌های‌هوشمند قرار خواهد داد، چرا که مایکروسافت در این حوزه از محصولات که طرفداران بی‌شماری را نیز دارد، محصولی در اختیار نداشه و از این‌رو سودی را نیز از آن خود نمی‌کند. اما شاید این حرکت نشان‌دهنده‌ی حرکت مایکروسافت به سمت عرضه‌ی سرفیس‌فون باشد. شاید مایکروسافت در نظر دارد تا یک ساعت‌هوشمند را به بازار عرضه کند.

پیش از این کارشناسان انتظار داشتند تا مایکروسافت سرفیس‌مینی را در کنار سرفیس‌پرو 2 و سرفیس 2 به بازار عرضه کند. براساس گمانه‌زنی‌های کارشناسان و تحلیل‌گران بازار دلیل عدم ارائه‌ی سرفیس‌مینی در زمان عرضه‌ی سرفیس 2، به‌کارگیری نفرات تیم توسعه‌دهنده‌ی سرفیس‌مینی در پروژه‌ی تولید ایکس‌باکس‌وان بوده است تا این کنسول بازی به‌موقع در بازار حاضر شود.

براساس تحلیل‌های انجام شده، سرفیس‌مینی از قابلیت‌های چون شناسایی چهره کاربر و همچنبن حرکات دست آن‌ها بهره‌مند است. همچنین گفته‌ها حکایت از این دارند که این ویژگی از Air Gesture مورد استفاده در گلکسی S4 و گلکسی‌نوت 3 روان‌تر و بهتر کار خواهد کرد. همچنین از دیگر ویژگی‌های سرفیس‌مینی می‌توان به صفحه‌ی نمایش با رزولوشن 1080p، پردازنده‌ی بی‌تریل اینتل و بهره‌گیری از ویندوز 8.1 به‌همراه بروزرسانی آن اشاره کرد.

شاید ابزار‌های آتی معرفی شده توسط مایکروسافت به‌همراه نسخه ی آفیس مختص به مترو نیز به بازار عرضه شوند که جای خالی آن به شدت احساس می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات