خودروی هیبریدی ولکس‌واگن گلف GTE در نمایشگاه خودروی جنوا به نمایش گذاشته خواهد شد

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه خودروی جنوا در ماه آینده برگزار خواهد شد و  خودروساز آلمانی ولکس‌واگن سری هیبریدی گلف خود را با نام Golf GTE در آن معرفی خواهد کرد. اعداد و ارقام مربوط به کارایی و بهره وری این خودرو شگفت‌آور است.
تبلیغات

ولکس‌واگن گلف GTE در ماه آینده‌ی میلادی در نمایشگاه خودروی جنوا معرفی خواهد شد. آمار و ارقام کارایی این خودرو شگفت‌آور هستند. این خودرو دارای موتور چهارسیلندر گلدانی توربوشارژ ۱.۴ لیتری بوده که ۱۴۸ اسب‌بخار قدرت دارد و با یک موتور الکتریکی ۱۰۱ اسب‌بخاری جفت شده است. ترکیب این دو باهم ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور خواهد داشت که باعث ایجاد هیجان بیشتر در سفرهای کوتاه و راحت‌تر بودن سفرهای بلند می‌شود.

Volkswagen-Golf-GTE-plug-in-hybrid-rear

GTE در حالت الکتریکی قادر خواهد بود تا حداکثر سرعت ۱۳۰ کیلومتر در ساعت براند. محدوده‌ی حرکت این خودرو (در حالت استفاده از هر دو موتور) ۸۸۲ کیلومتر بوده که معادل مصرف ۱.۸۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود.

شکل ظاهری خارجی آن ترکیبی از GTI، e-Golf و تا حدودی گلف R است. یک چراغ LED به شکل حرف C برای معرفی این خودرو به عنوان یک خودروی الکتریکی ولکس‌واگن وجود دارد. بسته‌ی باتری این خودرو ۱۶۰۰۰۰ کیلومتر ضمانت داشته و با وجود این ضمانت مشکل باتری تا حدودی حل می‌شود.

Volkswagen-Golf-GTE-plug-in-hybrid-interior

خبر دیگر از ولکس‌واگن این است که گلف R در ماه مارس (فروردین) برای مشتریان بریتانیایی در دسترس خواهد بود. R دارای موتور چهارسیلندر خطی توربوشارژ ۲ لیتری بوده که ۲۹۶ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور را با گرداندن تمامی چرخ‌ها ایجاد می‌کند.

Volkswagen-Golf-R

در مورد نمای خارجی این خودرو می‌توان گفت که سپر جلوی پهن‌تر، ظاهر خشن‌تر و ارتفاع کوتاه‌تری دارد. این گلف بر روی چرخ‌های ۱۸ اینچی کادیز یا در صورت انتخاب چرخ‌های ۱۹ اینچی پرتوریس خواهد نشست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات