گلکسی اس 5 در دو نسخه استاندارد و پرایم عرضه خواهد شد؟

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
شواهد نشان می‌دهند که سامسونگ قصد دارد پرچمدار جدید خود را در دو نسخه استاندارد و پرایم روانه بازار کند. ظاهرا نسخه استاندارد از صفحه نمایش فول‌اچ‌دی یا 1920 در 1080 پیکسل بهره می‌برد اما نسخه پرایم به یک صفحه نمایش QHD یا 2560 در 1440 پیکسل مجهز شده است.
تبلیغات

امروز چند کیس/کاور منتسب به گلکسی اس ۵ در وب سایت آمازون رویت شد که وجود دو نسخه بودن گلگسی اس ۵ را تایید می‌کند. در آمازون کیس‌های Spigen قرار گرفته‌اند و گفته شده که این کیس‌ها برای تلفن Galaxy S5 Prime مناسب هستند.

ظاهرا سامسونگ پیش از عرضه تلفن گلکسی اس ۵ با شرکت Spigen همکاری کرده تا کیس‌های جذاب و زیبایی را برای پرچمدار این شرکت طراحی و تولید کند. اما نکته عجیب در تصاویر فاش شده از کیس‌های گلکسی ۵ آن است که در برخی از تصاویر، تلفن دارای دکمه فیزیکی در قسمت جلو است و در برخی دیگر فاقد آن است.

طی روزهای اخیر شواهدی بدست آمد که نشان می‌دادند سامسونگ همچون اپل، سنسور اثرانگشت خوان را با دکمه فیزیکی جلوی تلفن یکپارچه نموده و قابلیت‌های شبیه به آیفون 5s را در گلگسی اس ۵ گنجانده است.

اگر واقعا سامسونگ بخواهد گلکسی اس ۵ را در دو نسخه متفاوت روانه بازار کند، انتظار می‌رود نسخه پرایم به مراتب قوی‌تر از نسخه استاندارد باشد و این دو تلفن احتمالا بجز صفحه نمایش 2K و Full HD در موارد دیگر نیز تفاوت‌هایی خواهند داشت.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا چنین سیاستی را برای گلکسی اس ۵ می‌پسندید؟ شاید سامسونگ نیز بدنبال الگوی مشابه اپل باشد که برای آیفون 5s و آیفون 5c بکار گرفته شد. اگر به این موضوع علاقمند هستید مقاله «iPhone 5c‌ چگونه فروش آیفون 5s‌ را افزایش می‌دهد؟» را مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات