Xperia Update Checker، ابزاری برای بررسی بروزرسانی‌های نرم‌افزار محصولات اکسپریای سونی

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
کاربران انجمن XDA ابزاری کاربردی برای یافتن به‌روزرسانی برای گوشی‌های سونی توسعه داده‌اند.
تبلیغات

Macmol یکی از اعضای حرفه‌ای انجمن‌ XDA اخیراً یک ابزار مفید برای بررسی اینکه بروزرسانی جدیدی برای فرمویر اکسپریای شما موجود است یا خیر، معرفی کرده و به کمک آن می‌توان فرمویرهای ویژه‌ی موقعیت‌های مکانی مختلف را بررسی کرد. نام این نرم‌افزار Xperia Updatechecker by Macmol است که در ادامه‌ی مطلب با آن آشنا می‌شویم.

شاید بسیاری از دارندگان محصولات اکسپریای سونی با این نرم‌افزار مفید آشنا باشند اما بد نیست به معرفی بیشتر آن بپردازیم چرا که بسیاری از افراد هنوز از آن بی‌اطلاع هستند. نسخه‌ی 1.5.0 این نرم‌افزار در حال حاضر عرضه شده و احتمالاً سریع‌تر از نسخه‌ی قبلی باشد.

هر کاربر به عنوان یک کلاینت به بانک داده‌های سونی متصل می‌شود و با توجه به تغییر سرورها، بهتر است از نسخه‌ی جدید نرم‌افزار استفاده کنید چرا که آخرین سرورها را مورد بررسی قرار می‌دهد.

xperia-update-checker-1

خوشبختانه، به کمک این نرم‌افزار لازم نیست در اینترنت جستجو کنید و در فروم‌ها و وب‌سایت‌های آی‌تی به دنبال پاسخ سوال خود در مورد جدیدترین بروزرسانی بگردید. لیست گوشی سونی Xperia مداوماً بروز می‌شود، اما نرم‌افزار بررسی کننده‌ی بروزرسانی Xperia لیستی طولانی از مدل‌های موجود را برای بررسی در خود دارد.

در این نرم‌افزار امکان اضافه کردن لینک فرمویر برای ابزارهای مختلف هم پیش‌بینی شده، علاوه بر این می‌توان بدون اتصال ابزار همراه به کامپیوتر، با استفاده از انتخاب شماره‌ی مدل آن، به چک کردن بروزرسانی‌های موجود پرداخت. برای دانلود جدیدترین نسخه‌ی نرم‌افزار چک کردن بروزرسانی‌های اکسپریا، به XDA-Developer سری بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات